اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین موقعیت‌‌های سیاسی یک نظام است

امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین موقعیت‌‌های سیاسی در یک نظام انتخابات ریاست جمهوری است که این عرصه سیاسی برای هر کشور بسیار سرنوشت‌ساز است.

انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین موقعیت‌‌های سیاسی یک نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر با تاکید بر اینکه 24 خرداد شاهد برپایی انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز در کشور هستیم افزود: حضور حماسی و پرشکوه  همه در این انتخابات نشان از درک و فهم صحیح مردم ولایت‌مدار برای شرکت در سرنوشت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: از هم اکنون پیداست که مردم ایران اسلامی به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان حضوری خواهند داشت که مایه امید و نشاط مردم ایران و ناامیدی و نابودی استکبار و دشمنان خواهد شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر حضور با شکوه همره با بصیرت، قانون‌مداری در مراحل مختلف انتخابات، حفظ حریم یکدیگر و مراعات اخلاق و ادب انتخاباتی، داشتن صداقت و پرهیز از تبلیغات غیر اسلامی را از مهم‌ترین ویژگی‌های دست اندرکاران انتخابات دانست و گفت: این خصوصیات ضمن اینکه انتخابات را به محیطی آرام و اسلامی هدایت می‌کند زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رای را فراهم می‌‌کند.

صفایی بوشهری شورای نگهبان را نهادی مستقل و قانونی دانست و تصریح کرد: این نهاد با عدالت محوری در عرصه انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است و همه باید به احکام و قضاوت شورای نگهبان توجه کنیم تا بتوان آن حماسه سیاسی را خلق کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: این محصول به همت نیروهای مسلح ، ارتش ، بسیج ، سپاه، نیروی انتظامی و همه کسانیکه تلاش کردند بدست آمد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: فتح خرمشهر فتح یک شهر نیست بلکه فتح الفتوحی برای پیروزی ایران اسلامی در صحنه جهانی بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تبریک 13 رجب سالروز تولد امیرالمومنین  ویژگی های این امام بزرگوار را برشمرد و گفت: امام علی (ع) افتخار بشریت و حلقه واسط بین نبوت و امامت است و الگویی برای همه انسانها در طول جهان بشریت محسوب می‌شود.

صفایی بوشهری از تلاش استاندار، معاونین استاندار، مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و دیگر مسئولان که در رسیدگی به زلزله زدگان شتافتند تشکر کرد و گفت:با توجه به اینکه گرمای طاقت فرسا در پیش است لازم است در تسریع بخشیدن به ساخت منازل زلزله زدگان بکوشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از راه اندازی مساجد مناطق زلزله زده شنبه در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: با تلاشی که در پیش است پیش بینی می‌شود در مهرماه منازل مسکونی آسیب دیدگان از زلزله تکمیل و در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول