اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

اقدام انقلابی شورای نگهبان موجب خشم بیگانگان شد

امام جمعه شهربابک گفت: اقدام به حق و انقلابی شورای نگهبان در اعلام اسامی کاندیدای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری موجب خشم و ناراحتی بیگانگان شده است.

اقدام انقلابی شورای نگهبان موجب خشم بیگانگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهربابک به بیان فضائل حضرت علی (ع) پرداخت و اظهار داشت: اندیشه حضرت علی (ع) نسبت به خداوند متعال و جایگاه انسان و دنیا اندیشه‌ای بسیار والا است.

وی افزود: حضرت امیرالمؤمنان علی (ع) در عمل و کردار و در اخلاق و حالات گوناگون دریای بی‌ساحلی از پاکی و طهارت و تقوا بوده است.

امام جمعه شهربابک، عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر را از حماسه‌های به یادماندنی و پرفروغ رزمندگان اسلام دانست و افزود: حماسه فتح خرمشهر نمونه‌ای از تفکر و رفتار ملت ایران در صحنه‌های مختلف در برابر مداخله و هر نوع تجاوز و تعرض بیگانگان است.

منتظری از اقدام حکیمانه و شجاعانه شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: شورای نگهبان در واقع رکن اطمینان، اعتماد و سلامت جمهوری اسلامی ایران است به همین دلیل همیشه آماج حملات دشمنان قرار دارد.

خطیب نماز جمعه شهربابک، اقدام به حق و انقلابی شورای نگهبان را موجب خشم و ناراحتی بیگانگان برشمرد و گفت: در چند روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، رهبر منافقان و تمام رسانه‌های بیگانه از اقدام شورای نگهبان اظهار ناراحتی و نگرانی کردند.

منتظری افزود: شورای نگهبان با حرکت قانونی و حکیمانه خود توطئه فتنه‌گران، ضدانقلاب و چهره‌های نفاق جدید و قدیم را خنثی کرد.

وی سنت حسنه اعتکاف را که با حضور صدها هزار نفر از مردم به‌ویژه جوانان برگزار می‌شود گامی بسیار مهم در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: حضور در مراسم اعتکاف و مهمانی پروردگار و راز و نیاز با معبود از توفیقات بسیار بزرگی است که خداوند متعال نصیب معتکفان می‌کند.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول