اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌هدایت‌خواه در گفت‌وگو با ‌فارس مطرح کرد

‌وزنه کاندیدای اصولگرایان سنگین‌تر است / تمکین همه نامزدها ‌به رای شورای نگهبان

عضو مرکزی جبهه پایداری گفت:‌ در این مقطع زمانی‌ همه نامزدها و حامیان آنان باید به رای شورای نگهبان تمکین کنند.

‌وزنه کاندیدای اصولگرایان سنگین‌تر است / تمکین همه نامزدها ‌به رای شورای نگهبان

ستار هدایت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند اظهار داشت: ‌رد و عدم احراز صلاحیت برخی نامزدها هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران برای حضور حماسی در انتخابات نخواهد داشت.

این استاد دانشگاه حضور کاندیداهای با‌سلایق و دیدگاه‌های مختلف را زمینه‌ای برای حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و افزود: دلسردی مردم از حضور در انتخابات از القائات رسانه‌های معاند است، چراکه مردم ایران اسلامی به حکم عقل و شرع حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند.

عضو مرکزی جبهه‌پایداری با اشاره به شرایط حاکم بر جو انتخاباتی کشور تصریح کرد: اگر اجماعی بین عارف و روحانی صورت گیرد وزنه اصلاح‌طلبان در انتخابات سنگین‌تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت اجماع روحانی و عارف، اصولگرایان نیز ناگزیر هستند به حداقل برسند چراکه در غیر این‌صورت قافیه را خواهند باخت و احتمال به دست گرفتن ریاست‌جمهوری توسط آنها کمتر خواهد شد.

هدایت‌خواه با بیان اینکه باید منتظر تغییرات احتمالی در ترکیب کاندیداها باشیم خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین منوال به پیش رود و تغییری در ترکیب کاندیداها رخ ندهد وزنه اصولگرایان سنگین‌تر خواهد بود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به این سوال که رویه احمدی‌نژاد در حمایت از مشایی و حرف هایی که پس از رد صلاحیت وی زده به چه معناست و چه عواقبی خواهد داشت عنوان‌ کرد: چیزی که در این مقطع زمانی حائز اهمیت است تمکین همه نامزدها و حامیان آنان به رای شورای نگهبان است.

وی ابراز داشت: تعلق خاطر و دلبستگی احمدی‌نژاد به مشایی باعث ولایت‌گریزی وی در دور دوم ریاست جمهوری‌ شد.

هدایت خواه اذعان داشت: همین موضوع به ما نشان داد که برای ولایت پذیری محض بودن باید دلبستگی‌های دنیوی را از خود دور کنیم.

هدایت‌خواه با بیان اینکه احمدی‌نژاد هنوز در دایره ولایت قرار دارد اضافه کرد: از رئیس جمهور انتظار می‌رود که با سنجیدگی بیشتری عمل کند  و جایگاه خود را نزد مردم پایین نیاورد.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول