اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری بیش از 9 میلیون ساعت آموزش مهارت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال 91، بالغ بر 9 میلیون و 174 هزار و 443 نفر ساعت آموزش‌‌‌‌‌های مهارت در استان برگزار شده است.

برگزاری بیش از 9 میلیون ساعت آموزش مهارت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جهانتیغی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 9 میلیون ساعت آموزش برای مهارت‌جویان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های  مختلف برگزار شده است.

وی افزود: بخش پادگان زندان و و تیم‌های آسیب‌های اجتماعی حدود 22 هزار نفر با 4 میلیون و 16 هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: 471 نفر با 41 هزار و 170 ساعت در بخش دانشگاه آموزش دیده‌اند.

جهانتیغی ادامه داد: همچنین 6 هزار و 108 نفر با یک میلیون و 191 هزار و 806 نفر در بخش روستایی آموزش دیده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در بخش صنایع و صنوف نیز یک‌هزار و 325 نفر و در بخش سکونتگاه‌های غیر رسمی تعداد 100 نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون جایگاه فنی و حرفه‌ای استان از نظر عملکرد در حوزه آموزش، جایگاه چهارم در کشور است که این نشان می‌دهد در بخش آموزش همکاران تلاش خود را افزایش داده‌اند.

جهانتیغی عنوان کرد: ورود به عرصه آموزش‌های جدید و ایجاد کارگاه‌های متناسب با نیازهای روز، از دیگر اقدامات مهم این اداره‌‌کل در سال گذشته بود به گونه‌ای که در زمینه برگزاری کارگاه‌های تولید درب و پنجره‌های دوجداره (یو پی وی سی) موفق عمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون به تمام شرکت‌ها، معاونت عمرانی استانداری، نظام مهندسی ساختمان برای ساخت درب و پنجره‌های دوجداره اعلام آمادگی کرده‌ایم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان متذکر شد: در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره دو زاهدان، امکانات و نیروهای انسانی مجرب و متخصص را در رشته‌های صنعت، تأسیسات برق الکترونیک و ساختمان تأمین کرده‌ایم که در صورت همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر مؤسساتی که به تأمین نیرو نیاز دارند در راستای رفع نیازهای استان، می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول