اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه ثارالله خبر داد

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در کرمان

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراسم ویژه تجلیل از شهدای عملیات بیت‌المقدس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای این عملیات در استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در کرمان

محمدرضا کارنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در ارتباط با برنامه‌های سپاه ثارالله کرمان به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهر کرمان با حضور یگان‌هایی از ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج صبح چهارم خرداد ماه به میزبانی تیپ زرهی ذوالفقار اجرا می‌شود.‌

وی با اشاره به سفر سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفان در آستانه سوم خرداد به کرمان بیان داشت: مراسم ویژه تجلیل از شهدای عملیات بیت‌المقدس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای این عملیات در استان کرمان همراه با برگزاری یادواره شهدا در برخی نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد.

کارنما افزود: اجرای مراسم شب خاطره و شب شعر با حضور رزمندگان، پیشکسوتان ایثار و شهادت و هنرمندان در موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

وی تصریح کرد: معاینه رایگان برخی مراکز درمانی سپاه و بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس در روز سوم خرداد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و مراکز بسیج اقشار در سراسر استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و راهپیمایی خانوادگی در نواحی، اقشار، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت نیز در نظر گرفته شده است.

کارنما گفت: اجرای موزیک توسط گروه رزم‌نوازان سپاه در میدان‌های شهر، حضور راویان فتح، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در جمع معتکفان در مساجد سراسر استان و بیان خاطرات، رشادت‌ها و ایثار شهدا و برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در مراکز سپاه و بسیج استان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

به گزارش فارس، 6 هزار شهید متعلق به عملیات بیت‌المقدس است که 207 نفر از آنها از استان کرمان هستند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول