اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

عملیات بیت‌المقدس سرنوشت جنگ را تغییر داد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: بعد از اجرای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرنوشت جنگ به نفع ایران تغییر کرد.

عملیات بیت‌المقدس سرنوشت جنگ را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در ستاد بزرگداشت روز ملی مقاومت و پیروزی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه هتک حرمت به حجر بن عدی توطئه و دسیسه استکبار در راستای تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان است اظهار داشت: توطئه دشمنان با بیداری و هوشیاری مسلمانان نقش بر آب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: آزادسازی خرمشهر لطف و عنایت خدا بود که با فتح خرمشهر بارقه‌های امید در دل همه محرومان و مسلمان درخشید. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: دشمن بعثی به قصد سرنگونی نظام الهی و اسلامی به ایران حمله کرد و شهرهای سرزمین ما را به اشغال خود در آورد که با از دست دادن خرمشهر تمام امید خود را برای پیروزی در جنگ مقابل با ایران از دست داد.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از عملیات بیت‌المقدس سرنوشت جنگ به نفع ایران تغییر کرد ابراز داشت: بعد از انجام عملیات بیت‌المقدس رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری در عملیات‌ها پیروز شدند.

قاسمی‌فرزاد افزود: ایران بعد از آزادسازی خرمشهر جنگ را از وضعیت تدافعی خارج و به حالت تهاجمی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی بعد از اینکه ورق جنگ به نفع ایران برگشت داعیه صلح را سر دادند و به دنبال سازش بین ایران و عراق بودند و این در حالی است که وقتی ایران در حالت تدافعی قرار داشت هیچ کس به فکر صلح نبود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه به حماسه‌آفرینی جوانان و رزمندگان مسلمان ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان اسلام با پایداری و جانفشانی خود نام ایران را در تاریخ ثبت کردند.

وی با بیان اینکه خرمشهر در طول تاریخ چند بار توسط دشمنان اشغال شده بود گفت: در زمان‌های گذشته برای باز پس‌گیری خرمشهر از دشمن قسمتی از خاک را واگذار کرده بودند اما در جنگ تحمیلی جوانان غیور ایرانی برای آزادسازی خرمشهر جانانه وارد عرصه شدند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: ایران در جنگ تحمیلی به همه دشمنان ثابت کرد که هیچ وقت اجازه دست‌درازی به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران را نمی‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با تدابیری که اندیشیده شده است بزرگداشت سوم خرداد با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود افزود: با توجه به اینکه سوم خرداد سال جاری با میلاد امام علی(ع) همزمان شده باید برای شاد کردن جامعه بیشتر تلاش شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان به نامگذاری سال جاری اشاره کرد و گفت: در بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌ها از ظرفیت سخنرانان برای ایجاد و خلق حماسه سیاسی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در ایام بزرگداشت سوم خرداد باید از ظرفیت مدارس توسط سپاه برای بصیرت‌افزایی و تحقق حماسه سیاسی در انتخابات استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد بیان داشت: در این ایام از بصیرت‌افزایی و دعوت مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات غافل نشویم و بعد از انتخابات دوره‌های راهیان نور را راه‌اندازی می‌کنیم. 

وی در پایان سخنانش گفت: شهرداری باید شهر را تزئین کند و همه دستگاه‌های اجرایی نیز محیط ادارات را آذین‌بندی کنند و شادی مردم را در اولویت برنامه‌های سوم خرداد قرار دهند.

انتهای پیام/89019/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول