اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد

برگزاری رزمایش 30 هزار نفری الی‌بیت‌المقدس در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: خواهران و برادران بسیجی در رزمایش 30 هزار نفری پنجم و ششم اردیبهشت سال جاری الی‌بیت‌المقدس حضور پرشوری پیدا می‌کنند تا یک بار دیگر آمادگی روحی و توان رزمی خود را در معرض نمایش بگذارند.

برگزاری رزمایش 30 هزار نفری الی‌بیت‌المقدس در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی حجازی‌فر ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات فرماندهی سپاه ارومیه برپا شد، اظهار داشت: این رزمایش 30 هزار نفری پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور جوانان بسیجی و انقلابی در منطقه عمومی پادگان المهدی ارومیه برپا می‌شود.

وی به حضور 26 گردان از ارومیه در این رزمایش اشاره کرد و افزود: در برپایی باشکوه و توام با اقتدار این رزمایش به طوری که چهار گردان الزهرا به عبارتی یک هزار و 200 نفر از خواهران بسیجی در این رزمایش حضور می‌یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه زمان آغاز آئین مذکور را ساعت هفت صبح پنج‌شنبه عنوان کرد و افزود: از ساعت اعلام شده بسیجیان به طرف منطقه عمومی پادگان المهدی حرکت می‌کنند به طوری که آئین فوق تا ظهر ادامه دارد؛ برای آزادسازی نیروهای بسیجی مستخدم در ادارات نیز تمهیدات کافی اتخاذ شده است.

حجازی‌فر حضور اکثر قشرهای جامعه در این رزمایش را مورد اشاره قرار داد و افزود: نیروهای مردمی از حوزه‌های بسیج شهری و روستایی، بسیج کارگری، اداره‌ها، اصناف، ورزشکاران، عشایری، طلاب و ... به طیف گسترده شرکت‌کننده‌ها در رزمایش می‌پیوندند به طوری که می‌توان گفت این رزمایش نوعی نمایش اقتدار و همدلی بین گروه‌های مختلف اجتماعی نیز قلمداد می‌شود.

وی با اظهار به برپایی برنامه‌های مختلف و جانبی در کنار این رزمایش، خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی، نظامی، عقیدتی، سیاسی و بصیرت از جمله برنامه‌های جانبی تدارک یافته برای این رزمایش است همچنین در این دو روز طرح‌های دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات هم به مرحله اجرا می‌رسد.

حجازی‌فر با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: اقدامات تبلیغاتی علیه یا به نفع کاندیداهای ریاست جمهوری ممنوع بوده و هر گونه اقدامی در این زمینه جرم تلقی می‌شود ولی بسیجیان می‌توانند برای حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات تلاش کرده و معیارهای انتخاب اصلح را برای آنها تبیین کنند.

انتهای پیام/61002/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول