اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

روحیات رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در نسل جوان امروز متبلور است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف گفت: روحیه رزمندگان آن دوران در جوانان و نوجوانان نسل جدید متبلور است و با همین روحیات نظام اسلامی را محافظت خواهند کرد.

روحیات رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در نسل جوان امروز متبلور است

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ملت ایران و علی‌الخصوص جوانان ما در دفاع مقدس وجهه مسلمانیت و ایرانی بودن خود را با دفاع جانانه از ولایت و نظام اسلامی به تمام جهانیان نشان دادند و امروز نیز جوانان این مرز و بوم با برخورداری از همان روحیات مانع از به کرسی نشستن یاوه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی است.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، اکنون که نظام اسلامی تثبیت شده و در مسائل کلان بین‌الملل دخالت می‌کند ناشی از رشادت‌هایی بود که رزمندگان در قالب عملیات‌های مختلف علیه دشمن از خود نشان دادند و جوانان و نخبگان نسل حاضر هم در این مسیر قرار گرفته‌اند و با تکمیل رشادت‌های دوران دفاع مقدس با دستیابی به آخرین تکنولوژی‌ها اقتدار ایران را چند برابر افزایش داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر به عنوان شهری که 575 روز در اسارت دشمن بعث بود، رزمندگان با لبیک به فرمان امام راحل که "خرمشهر باید آزاد شود"، چنان حماسه‌ای را خلق کردند که با 35 روز مقاومت جانانه و طراحی و اجرای عملیات‌هایی به ویژه عملیات بیت‌المقدس این شهر را از محاصره آزاد کردند.

سردار رجبی اضافه کرد: در این عملیات دشمن بعث از خاک ایران اسلامی بیرون رانده شد و فراز بلند امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه " خرمشهر را خدا آزاد کرد"، حرکت راهبردی فرمانده امام راحل، نظام اسلامی و حرکت در مسیر معنویت و الهیت به اثبات رسید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: با نگاهی به تاریخ آغازین روزهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس درمی‌یابیم که عدم آمادگی نیروهای مسلح و خیانت بنی‌صدر از جمله مولفه‌هایی بود که دشمن بر اساس آنها جنگ 8 ساله را بر ما تحمیل کرد.

به گفته این رزمنده دوران دفاع مقدس، کشور در آن زمان علاوه بر تحمیل یک جنگ نابرابر، درگیر ناامنی‌های قومی و توطئه‌های ضدانقلاب در مناطق مختلف شده بود و در آن نابسامانی بنی‌صدر در جهت تفرق نیروهای مسلح که نیاز به وحدت و همدلی و انسجام داشتند، اقدام می‌کرد.

وی تصریح کرد: اما مجلس در یک اقدام انقلابی به فرمان امام لبیک گفت و بنی‌صدر خائن به عنوان نیروی نفوذی دشمن را برکنار کرد که با این کار دست دشمن از محوری‌ترین کار کشور از طریق بنی‌صدر قطع شد.

سردار رجبی گفت:  دشمن با هدف غائی براندازی و یا محدود کردن نظام اسلامی تمامی کشورها را در قالب رژیم بعث بسیج کرده بود، وحدت رویه در بین نیروهای مسلح، بسیج مردمی، رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و در نهایت ایمان رزمندگان آنان را ناکام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: ایران در طول تاریخ با 21 جنگ روبرو بوده که در هر کدام از آنها مقداری از سرزمین خود را از دست داده‌ایم اما در جنگ نابرابر 8 ساله دشمن دست خالی و با شکست مواجه شد و یک وجب از خاک ایران از این کشور جدا نشد.

سردار رجبی در پایان به بحث انتخابات و ارتباط آن با دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انتخابات هم مانند جبهه‌های نبرد به حضور مردمی نیاز دارد تا سناریوهای دشمن که در راستای نابودی نظام اسلامی طراحی شده است، خنثی شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در حقیقت مردم ما به مانند دوران دفاع مقدس و با قرار گرفتن در صفوف پیوسته دادن آرای خود، خلق حماسه آزادسازی خرمشهر را تکرار خواهند کرد و به دشمن می‌فهمانند که ملت ما هنوز هم روحیه اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس را دارند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول