اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

عملیات بیت‌المقدس ستون فقرات دشمن را شکست

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر شدند و ستون فقرات دشمن شکسته و تمام نقشه‌هایش نقش بر آب شد.

عملیات بیت‌المقدس ستون فقرات دشمن را شکست

 مراد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با بیان اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر بزرگترین اتفاق تاریخ دفاع مقدس بود و برای همیشه در ذهن مردم ایران خواهد ماند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس چهار راهبرد اساسی را دنبال کرد که آزادسازی مناطق اشغالی یکی از مهم‌ترین این راهبردها بود.

وی با اشاره به اینکه برای آزادسازی مناطق اشغال شده توسط دشمن چهار عملیات برنامه‌ریزی شده بود، بزرگترین عملیات را عملیات بیت‌المقدس دانست و ابراز داشت: در این عملیات، رزمندگان اسلام با تمام توان در برابر متجاوزان ایستادند و سرانجام بعد از مقاومت فراوان در برابر دشمن خرمشهر از دست متجاوزان آزاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر شدند و ستون فقرات دشمن شکسته و تمام نقشه‌هایش خنثی شد.

وی اذعان داشت: اگر در بین جنگ یک روز شاد و خوشحال‌کننده به چشم بخورد آن روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است.

اسماعیلی، خرمشهر را نماد مقاومت بزرگ ملت ایران خواند و گفت: روز فتح خرمشهر روز فتح خوبی‌ها و ارزش‌ها بود و وظیفه ما پاسداشت هرچه باشکوه‌تر این روز است.

 وی در ادامه به برنامه‌های این روز در شهرستان ملایر اشاره کرد و عنوان داشت: در روز سوم خرداد و همزمان با روز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در ملایر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر، غبارروبی از گلزار شهدای گمنام و دیدار از خانواده‌های معظم شهدای بیت‌المقدس در ملایر را از برنامه‌های این روز برشمرد و افزود: همزمان با شب سوم خرداد در همه مساجد و تکایا و پایگاه‌های مقاومت جشن بزرگ مقاومت و پیروزی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی ایثارگران در این روز از مقابل سپاه ملایر تا  بام ملایر خبر داد و گفت: حضور راویان دفاع مقدس در مراسم‌های سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح رده‌های بسیج و پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این روز در ملایر است و در ادارات و نهادها نیز برنامه‌های دیگر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/89013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول