اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

فتح خرمشهر حاصل اتحاد و همدلی مردم و نیروهای نظامی بود

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: فتح خرمشهر حاصل اتحاد و همدلی بین همه مردم و نیروهای نظامی بود.

فتح خرمشهر حاصل اتحاد و همدلی مردم و نیروهای نظامی بود

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فرمایشات امام خمینی (ره) درباره آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فرمودند توجه الهی خرمشهر را آزاد کرد.

وی به کمبود امکانات ایران در دوران دفاع مقدس نسبت به عراق و کمک شرق و غرب به رژیم صدام اشاره کرد و اذعان داشت: عامل پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر وجود امام خمینی (ره)، مردم و ایمان به خدا و اتحاد و همدلی بود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اضافه کرد: ویژگی و جایگاه امام راحل، ایمان به خدا و اراده الهی نقش مهمی در پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت.

وی به اهمیت اتحاد و همدلی بین همه مردم و نیروهای نظامی در فتح خرمشهر اشاره و اظهار کرد: این اتحاد در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش مهمی داشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه وحدت کلمه یکی از اصول اصلی و پایه‌ای محسوب می‌شود، گفت: اتحاد و همدلی سه نیروی ارتش، سپاه و بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس عامل حل مشکلات و موفقیت و پیروزی رزمندگان بود.

وی نقش دستگاه‌های فرهنگی و نسل جوان را در پاسداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: باید مسئولین دستگاه‌های فرهنگی و جوانان علاقه‌‌مند به انقلاب و اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به رابطه بین امت و امام خمینی (ره) و اراده جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز مردم با ایمان قوی نسبت به مقام معظم رهبری می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه راهیان نور و یادواره‌های شهدا احیاگر و ارزش‌گذاری به دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر محسوب می‌شود، تصریح کرد: امروز وظیفه جوانان و مردم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

ابراهیمی اضافه کرد: یادآوری ایام پرافتخار دوران دفاع مقدس به عنوان ارزش اصلی و پایه‌ای محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2308/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول