اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امیر سرتیپ حسام هاشمی مطرح کرد

جزئیات پیروزی رزمندگان در عملیات فتح خرمشهر / ملت ایران در همه صحنه‌ها پیروز است

مشاور مقام معظم رهبری گفت: در آخرین مرحله پس از 48 ساعت رزم و دفاع بنا به دستور فرمانده قرارگاه طرح عملیات تغییر کرد و این تغییر با اعتراض برخی از فرماندهان روبه‌رو شد اما نهایت با تبعیت از فرماندهی عملیات انجام و پیروز شدیم.

جزئیات پیروزی رزمندگان در عملیات فتح خرمشهر / ملت ایران در همه صحنه‌ها پیروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید حسام‌الدین هاشمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور بیان داشت: خرمشهر با تبعیت آزاد شد، تبعیت از فرماندهی و ولایت موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

وی با اشاره به مرحله آخر عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد، اظهار داشت: در آخرین مرحله پس از 48 ساعت رزم و دفاع بنا به دستور فرمانده قرارگاه طرح عملیات تغییر کرد و این تغییر با اعتراض برخی از فرماندهان روبه‌رو شد اما نهایت با تبعیت از فرماندهی عملیات انجام و پیروز شدیم.

مشاور رهبری ابراز داشت: اگر روایت جنگ درست بیان شود و اگر تبعیت از ولایت داشته باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

هاشمی در ادامه به دشمنی دائمی با اسلام و ایران اشاره کرد و افزود: تا اسلام واقعی و انقلاب امام (ره)در کشور حاکم است، این دشمنی‌ها ادامه دارد، دشمن باید دشمنی کند و در این دشمنی میدان‌ها را عوض می‌کند.

وی تصریح کرد: روزی میدان جنگ دفاع مقدس بود، روزی در لبنان و امروز دشمن با ماهواره و فضای سایبری در منازل ما به جنگ با اعتقادات ما آمده و جوانان ما در نوک حمله آنان قرار دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امروز همه ما تکلیف داریم، فتح‌المبین، بیت المقدس و والفجرها میدان انتخابات است و فاتح میدان حضور حماسی ملت است.

هاشمی تصریح کرد: آنچه که فتنه 88 را را رفع کرد‌، حضور حماسی مردم در 9 دی بود، انتخابات 24 خرداد میعادگاه حضور حماسی آحاد ملت است.

انتهای پیام/86002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول