اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی خبر داد

تعهد احداث 826 پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: تاکنون خیرین مدرسه‌ساز نسبت به احداث 826 پروژه آموزشی در آذربایجان غربی متعهد شده‌اند.

تعهد احداث 826 پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز

فریبرز اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به روند روبه رشد مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه سازی، اظهار داشت: تاکنون خیرین مدرسه‌ساز نسبت به احداث 826 پروژه آموزشی در آذربایجان غربی متعهد شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 18 مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: 4 هزار خیر و همیار مدرسه‌ساز در کل استان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در این امر مشارکت دارند که از این میان 367 نفر به طور مستقیم در این زمینه فعالیت دارند.

وی اذعان داشت: در جشنواره چهاردهم خیرین مدرسه‌ساز استان، کل تعهدات خیرین 16 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که در جشنواره پانزدهم این میزان به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

اسمعیل‌زاده ضمن اشاره به لزوم مشارکت مردم در این زمینه تصریح کرد: با توجه به گستردگی فضاهای آموزشی و لزوم مقاوم‌سازی آن‌ها، اعتبارات لازم برای این بخش به طور کامل محقق نشده که امیدواریم با اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی شاهد حضور فعال‌تر مردم در این زمینه و جبران کمبود اعتبارات روبرو شده در راستای استحکام سازی مدارس باشیم.

وی افزود: تاکنون احداث 826 پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز تعهد شده که این میزان مشتمل بر 4 هزار و 283 کلاس درس با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 50 درصد کل تعهدات خیرین به سازمان محقق شده که به دنبال آن چیزی حدود 400 پروژه با یک هزار و 750 کلاس درس در استان احداث و تکمیل شده‌اند.

وی به سهولت امکان مشارکت مردم در امر مدرسه سازی با افتتاح سامانه پرداخت آنلاین اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در هفت اردیبهشت‌ ماه سال جاری در استان، این سامانه افتتاح شد که در پی آن هر شخصی با هر میزان مشارکت مالی از هر جای کشور قادر به مشارکت در این امر مقدس می‌شود که امیدواریم با اطلاع‌رسانی بیشتر شاهد استقبال خوب مردم در امر مشارکت از طریق این سامانه باشیم.

انتهای پیام/61001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول