اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار زنجان

شرکت آریا رنگ رخشان خدابنده کلنگ‏زنی شد

شرکت آریا رنگ رخشان شهرستان خدابنده امروز با حضور استاندار زنجان کلنگ‏زنی شد.

شرکت آریا رنگ رخشان خدابنده کلنگ‏زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرماندار شهرستان خدابنده شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ‏زنی فاز نخست شرکت رنگ رخشان اظهار داشت: سهم شهرستان خدابنده از کشاورزی استان زنجان بین 60 تا 70 درصد است.

علی یوسفی با تاکید بر اینکه سهم شهرستان خدابنده از صنعت استان بسیار پایین است، اذعان داشت: سهم این شهرستان از صنعت استان فقط 8 درصد است.

وی در زمینه پروژه شرکت آریا رنگ رخشان با اشاره به اینکه سرمایه‏‌گذاران این پروژه از سرمایه‏‌گذاران بسیار خوش سابقه و خوش نام در استان زنجان هستند، تصریح کرد: این پروژه به مناسبت سوم خرداد و میلاد امام علی (ع) در شهرستان خدابنده کلنگ‏زنی می‏‌شود.

*اشتغالزایی پروژه رنگ رخشان برای 100 نفر

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه این پروژه بلافاصله پس از کلنگ‏زنی آغاز به کار می‏کند، اضافه کرد: حدود 100 نفر از جوانان شهرستان در این پروژه مشغول به کار می‏‌شوند.

وی یادآور شد: پروژه آریا رنگ رخشان به زودی و در طول یک سال به بهره‏‌برداری می‏‌رسد.

*بهره‏‌برداری از پروژه رنگ رخشان در اردیبهشت 93

در ادامه این مراسم سرمایه‏‌گذار شرکت آریا رنگ رخشان با اشاره به اینکه فاز نخست شرکت آریا رنگ رخشان به تولید چاپ گراور اختصاص دارد، ادامه داد: تولید سالانه این شرکت 100 میلیون شیت صفحه اعلام شده است.

*سرمایه‏‌گذاری 9 میلیون یورویی در شرکت آریا رنگ

مهدی نجفی با بیان اینکه میزان سرمایه‏‌گذاری ارزی در این شرکت 9 میلیون یورو برآورد شده است، افزود: سرمایه‏‌گذاری ریالی در شرکت آریا رنگ رخشان شهرستان خدابنده نیز 200 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه مساحت زمین مورد نظر برای احداث شرکت مذکور هشت هکتار است، اذعان داشت: زیربنای آن نیز 15 هزار متر مربع پیش‏‌بینی شده است.

سرمایه‏‌گذار شرکت آریا رنگ رخشان با بیان اینکه برق مصرفی این پروژه یک‌هزار کیلووات برآورد شده است، تصریح کرد: فاز نخست این شرکت به تولید چاپ و فاز دوم به فرآوری برگ‏های توتون اختصاص دارد.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول