اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

کلنگ‎‏زنی و بهره‎برداری از 530 پروژه در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: بیش از 530 پروژه برای کلنگ‏زنی و بهره‏‌برداری در استان زنجان پیش‏‌بینی شده است.

کلنگ‎‏زنی و بهره‎برداری از 530 پروژه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏‌نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ‏زنی شرکت آریا رنگ رخشان شهرستان خدابنده ضمن بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: اعتبار 530 پروژه‏ استان زنجان 4 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 530 پروژه مورد نظر در استان زنجان فقط چهار پروژه کلنگ‏زنی می‏شود، خاطرنشان کرد: بیش از 526 پروژه نیز آماده بهره‏برداری در استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پروژه آریا رنگ رخشان یکی از پروژه‏‌های بزرگ استان زنجان به شمار می‏‌رود، تصریح کرد: رویکرد توسعه شهر و روستا و عمران و آبادی مناطق مختلف استان در این پروژه مشاهده می‏‌شود.

*دو بانده شدن محور سلطانیه به کبودر آهنگ عامل توسعه منطقه است

وی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در منطقه خدابنده و در محور سلطانیه به خدابنده صورت می‏‌گیرد، اضافه کرد: دو بانده شدن محور سلطانیه به کبودر آهنگ خود گام بسیار بزرگی در توسعه این منطقه به شمار می‏‌رود.

رئوفی‏‌نژاد با اشاره به اینکه محور سلطانیه به کبودر آهنگ در استان زنجان به پنج قطعه تقسیم شده است، افزود: در حال حاضر چهار قطعه از این محور فعال بوده و یک قطعه نیز در مرحله واگذاری به پیمانکار است.

وی با بیان اینکه پروژه دو بانده شدن محور سلطانیه به کبودر آهنگ سبب برخوردار شدن این منطقه از ظرفیت‏‌های زیادی می‏‌شود، یادآور شد: متاسفانه در بخش صنعت شهرستان خدابنده اقدامات مناسبی صورت نگرفته است.

*فراهم شدن بستر مناسب برای توسعه خدابنده

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز بستر و فضای مناسبی در استان زنجان و به تبع آن شهرستان خدابنده فراهم شده است، ادامه داد: با همت مسئولان این منطقه نیز از نظر صنعتی رشد می‏‌کند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه یخچال‏‌سازی شهرستان خدابنده نیز آماده کلنگ‏زنی است، اذعان داشت: مشکلات موجود در زمینه زمین این کارخانه در حال حاضر برطرف شده است.

رئوفی‏‌نژاد با بیان اینکه احداث کارخانه پروپیلن که در دور سوم سفر مصوب شده بود نیز با پای کار آمدن بخش خصوصی در شهرستان خدابنده احداث می‏‌شود، افزود: این پروژه‏‌ها تحول بسیار بزرگی در منطقه خدابنده ایجاد می‏‌کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‏‌گذاری در کارخانه یخچال‏‌سازی 40 میلیارد تومان است، اظهار داشت: سرمایه‏‌گذاری مورد نیاز واحد پروپیلن نیز 800 میلیارد تومان برآورد شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز سرعت جذب سرمایه در استان زنجان بالا رفته است، ادامه داد: امیدواریم مردم و مسئولین از این فرصت‏ها به خوبی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه طرح‏‌های خارجی و داخلی استان زنجان به بخش‎های کمتر برخوردار جهت داده می‏‌شود.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول