اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

انتخاب اصلح موجب افزایش اقتدار ایران در جهان است/ تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان

امام جمعه بیجار با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا گفت: انتخاب کاندیدایی با ویژگی‌های لازم برای پست ریاست جمهوری زمینه را برای افزایش پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی فراهم می‌سازد.

انتخاب اصلح موجب افزایش اقتدار ایران در جهان است/ تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: با اعلام نظر شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مطمئن در مورد احراز صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات کاندیداها باید نسبت به نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان براساس توانایی‌های موجود برای مدیریت یک جامعه و به شکلی حساب شده و براساس پارامترهای موجود صلاحیت کاندیداها را احراز می‌کند.

امام جمعه بیجار با تأکید بر اینکه کاندیداها در بررسی صلاحیت‌ها باید تابع نظر شورای نگهبان باشند، افزود: اگرچه ممکن است رد صلاحیت‌شدگان از میان افرادی مشهور و سیاستمدار باشند، اما براساس آنچه رهبر معظم انقلاب اخیراً در بیانات خود اظهار داشتند، ریاست جمهوری شرایطی دارد که هر شخصی واجد آن شرایط نیست و بنابر فرموده رهبری، شورای نگهبان مانند ادوار گذشته، بی‌اعتنا به جوسازی‌های انتخاباتی، در احراز صلاحیت‌ها صددرصد طبق قانون عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه همه موظف هستند در مقابل تصمیم شورای نگهبان سر تسلیم فرود بیاورند و از حاشیه‏پردازی و سخن‏پردازی‏های بی‏مورد بپرهیزند، اضافه کرد: شورای نگهبان با استناد تصمیم می‏گیرد و از این رو، همه باید به نتیجه بررسی‏ها احترام بگذارند.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی مردم ما نیز این است که در بین کاندیداهای احراز صلاحیت شده با مطالعه و کنکاش در مورد سوابق اجرایی و مدیریت آنها، فرد اصلح را انتخاب کرده و با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا گفت: انتخاب کاندیدایی با ویژگی‌های لازم برای پست ریاست جمهوری زمینه را برای افزایش پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی فراهم می‌سازد.

مرادی به حضور پرشور مردم در انتخابات خردادماه اشاره و تصریح کرد: هرچه بیشتر به زمان برگزاری انتخابات در کشور نزدیک می‌شویم مردم برای حضور در این صحنه لحظه‌شماری می‌کنند و مطمئن هستیم این بار نیز انتخابات ایران در جهان می‌درخشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تا آخرین لحظه خدمت خود به وظایف محوله‌شان به درستی عمل کنند، افزود: برخی از مسئولان به دلیل اینکه می‌گویند معلوم نیست در آینده چه کسی قرار است رئیس جمهور شود از همین حالا بی‌انگیزه شده‌اند و به وظیفه رسمی و قانونی خود آنگونه که باید و شاید عمل نمی‌کنند که این نوع نگرش غلط و اشتباه است، چراکه کشور ما قانون‌دار و قانون‌مدار است.

وی در ادامه به اخلاق مدیران اجرایی اشاره و با تأکید بر  تکریم ارباب رجوع از جانب مسئولین ادارات گفت: تکریم و احترام به مراجعه‌کنندگان یکی از واجبات و  اصول اخلاقیات در مدیریت است.

وی در پایان جلب رضایت مردم را برگ زرینی برای پیشبرد اهداف اجرایی ادارات و دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان داشت: با تکریم ارباب رجوع می‌توان قدم مؤثری در پیشبرد اهداف نظام برداشت.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول