اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب آبیک اعلام کرد

سارقان زیر ذره‌بین مسئولان قضایی و انتظامی آبیک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: سارقان زیر ذره‌بین مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان آبیک قرار می‌گیرند.

سارقان زیر ذره‌بین مسئولان قضایی و انتظامی آبیک

جواد یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان آبیک با تشکیل کارگروه تخصصی با نیروی انتظامی، انواع سرقت‌ها و آمارهای مربوط به آنها را بررسی کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و مسائل پیشگیرانه، سارقان را شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به سرقت قطعات داخلی خودروها که از سوی معتادان ولگرد و کارتن‌خواب‌ها صورت می‌گرفت و خانواده‌های آنان نیز از وضعیت آنان ناراضی بودند، مکان‌های چنین افرادی شناسایی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه سرقت کابل‌های برق علاوه بر اینکه آسان و راحت است درآمد زیادی را برای سارقان به همراه دارد، تصریح کرد: در چند سال اخیر به دلیل برخوردار بودن روستاها و مناطق دور افتاده شهرستان آبیک از نعمت برق، کابل‌های برق از چشم مأموران دور می‌ماند که زمینه را برای سرقت کابل‌های برق از سوی سارقان نیز فراهم می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: برای نخستین بار با پیشنهاد مسئولان نیروی انتظامی شهرستان آبیک با ارائه طرح ابتکاری و پیشگیرانه از سرقت کابل‌های برق در سطح شهرستان آبیک جلوگیری خواهیم کرد.

یاوری، همجواری شهرستان آبیک با استان البرز را در امر سرقت در این شهرستان مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: برخی سارقان از حوزه‌های همجوار وارد شهرستان آبیک می‌شوند و اقدام به سرقت در این شهرستان می‌کنند.

وی اضافه کرد: سارقان باید مراقب رفتارشان باشند چراکه در زیر ذره‌بین مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان آبیک قرار دارند و از چشم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دور نخواهند ماند.

این مسئول یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم موجود، در ایام تعطیلات نوروز امسال شاهد کاهش سرقت چشمگیر در شهرستان آبیک بودیم؛ این در حالی بود که سرقت منزل در نوروز سال گذشته هفت فقره ولی نوروز امسال به یک فقره کاهش یافت.

انتهای پیام/77006/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول