اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی:

35 سارق حرفه‌‌ای در آذربایجان غربی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: 35 سارق حرفه‌‌ای در آذربایجان غربی شناسایی و دستگیر شدند.

35 سارق حرفه‌‌ای در آذربایجان غربی دستگیر شدند

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح مبارزه با سارقان اماکن خصوصی به مدت سه روز در استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح 35 سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: این سارقان بعد از اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

النقی‌پور به مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این موارد شامل کشف 19 فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره کیف‌قاپی، هفت دستگاه خودرو مسروقه، چهار دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت منزل و دو فقره کش روزنی است.

وی در عین حال افزود: کشف 13 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، دو فقره سرقت احشام، سه فقره سرقت به عنف، یک مورد جیب‌بری و 11 فقره سایر موارد سرقت از دیگر اقدامات پلیس آگاهی استان در زمینه اجرای این طرح است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در خاتمه از شهروندان خواست ضمن عمل به توصیه‌های پلیسی با تجهیز اماکن، خودروها و محل کسب خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده زمینه ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند. 

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول