اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری 10 سارق حرفه‌ای و پاکسازی برخی از مناطق مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری 10 سارق حرفه‌ای محدوده بلوار طبرسی، فاطمیه، طباطبایی، شهید مفتح و ایثار مشهد پاکسازی شد.

دستگیری 10 سارق حرفه‌ای و پاکسازی برخی از مناطق مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان ساکن در محدوده بلوار طبرسی،‌ بلوار فاطمیه، خیابان طباطبایی شهید مفتح و ایثار مشهد و گزارش چندین فقره سرقت‌های خیابانی و زورگیری از شهروندان تیم‌های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر کلانتری 24 به طور ویژه برای پی‌گیری این پرونده وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در دو قالب گشت‌های محسوس و اکیپ‌های پوششی و نامحسوس برای پاکسازی محدوده اجرای طرح وارد عمل شدند، پلیس در نخستین اقدام دو تن از سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت را دقایقی پس از ارتکاب سرقت با تیراندازی هوایی دستگیر کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: در بازرسی از دو متهم 20 و 21 ساله که از اعضای اصلی باند سرقت هستند دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در دومین مرحله از اجرای این عملیات گسترده دستگیری عاملان زورگیری در بلوار فاطمیه در دستور کار تیم‌های آگاهی کلانتری طبرسی جنوبی قرار گرفت و ماموران انتظامی پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت کاملا نامحسوس موتورسوار 27 ساله‌ای که عامل زورگیری از شهروندان بود را لحظاتی پس از ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: سه تن از اعضای اصلی باند زورگیری‌های شبانه که با موتورسیکلت در محدوده خیابان شهید مفتح و بلوار طبرسی مرتکب خفت‌گیری و سرقت می‌شدند نیز شناسایی و هنگام ارتکاب سرقت کیف‌دستی خانمی جوان با ماموران انتظامی رو در رو شدند.

کریمی ادامه داد: افسران پلیس با شلیک دو تیر هوایی اعضای باند را قصد فرار داشتند دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز از آنان کشف کردند.

وی بیان کرد: از دیگر نتایج اجرای این عملیات، دستگیری دو عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 366 گرم تریاک بسته‌بندی شده بود.

فرمانده انتظامی مشهد از اهالی بلوار فاطمیه، خیابان طباطبایی، محدوده بوستان بسیج و خیابان شهید مفتح و ایثار مشهد خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول