اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف با خودروی سرقتی برای سارقان دردسرساز شد

دو سارق حرفه ای خودروهای پراید پس از تصادف با خودروی مسروقه دستگیر و به ارتکاب سه فقره سرقت اعتراف کردند.

تصادف با خودروی سرقتی برای سارقان دردسرساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی اعلام تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید نقره‌ای رنگ با خودروی سواری دیگری تیم های گشتی کلانتری 24 بلافاصله به محل اعزام شدند که راننده و سرنشین پراید نقره‌ای به محض مشاهده ماموران انتظامی قصد فرار از صحنه را داشتند.

در این لحظه افسر گشت پلیس با توجه به مخدوش بودن پلاک خودروی پراید به دو جوان فراری دستور ایست داد اما آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه گریختند که با شلیک تیر هوایی آنها خود را تسلیم ماموران انتظامی کردند.

دو متهم پرونده در اعترافات اولیه اظهار داشتند پراید نقره ای را از محدوده بولوار معلم مشهد سرقت کرده اند و دو خودروی دیگر نیز قبلا به سرقت برده اند.

تحقیقات از این متهمان که احتمال می رود تعداد سرقت های انجام شده توسط آنان در بازجویی های بعدی افزایش پیدا می کند ادامه دارد.

دو مامور قلابی در مشهد دستگیر شدند

تیم های آگاهی کلانتری سجاد 21 مشهد هنگام گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود به دو جوان که لباس نظامی به تن داشتند مظنون شدند این دو جوان به محض مشاهده خودروی گشت زنی پلیس قصد فرار داشتند که ماموران آنان را دستگیر کردند.

تحقیقات از این دو مامور قلابی که از شهروندان اخاذی می کردند برای کشف اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد .

شهروندان باید در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور معرفی می کنند کارت شناسایی معتبر و عکس دار این افراد را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه مورد مشکوکی مشاهده کردند مراتب را بلافاصله به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/70018/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول