اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی بر غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: باید در این برنامه‌ها بتوانیم به نیازهای جوانان پاسخ مطلوبی بدهیم.

غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده صبح امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی توانسته در راستای تحقق اهداف تعیین شده گام بردارد.

وی آموزش و پرورش را منشأ تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

جلال‌زاده با تاکید بر برنامه‌ریزی اصولی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان، افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی ورزشی استان در این زمینه، خاطرنشان کرد: برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت باید از ظرفیت‌های موجود در استان در بخش‌های مختلف بهره گیریم.

استاندار آذربایجان غربی خواستار کیفی‌سازی این برنامه‌ها شد و گفت: برای اینکه دانش‌آموزان بتوانند بهره بیش‌تری از برنامه‌های این ایام ببرند باید در این برنامه‌ها به کیفیت نیز توجه شود.

جلال‌زاده غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت را خواستار شد و اظهار داشت: برگزاری اردوهای مختلف ورزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان می‌تواند سبب نشاط روحی آن‌ها و کسب تجربه بیش‌تر شود.

وی اعلام کرد: در این میان باید به نیازهای دانش‌آموزان نیز توجه شود و در خلال این برنامه‌ها بتوانیم به نیازهای آن‌ها پاسخ درخوری بدهیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول