اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

معرفی دستگاه‌های برتر در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از معرفی دستگاه‌های برتر در اجرای مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد.

معرفی دستگاه‌های برتر در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نظارت کامل معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر نحوه اجرای برنامه‌های فراغت ادارات و دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: لزوم برنامه‌ریزی به منظور مطلوب سپری کردن اوقات فراغت از جمله موارد مورد تاکید دین مبین اسلام است و توجه به این مهم برای والدین و جوانان ضروری است.

وی یادآور شد: برای این منظور نخستین جلسه کمیته فرهنگی تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان و با حضور معاونین و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با موضوع اوقات فراغت جوانان برگزار شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت اوقات فراغت و نقش آن در پرورش استعدادهای نسل جوان تصریح کرد: در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی استان خواستیم تا به منظور ساماندهی اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود نقش اوقات فراغت در سبک زندگی اسلامی را نقشی ویژه در رشد و شکوفایی جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: دانشمندان علوم اجتماعی معتقدند موجودیت و اصالت فرهنگ بر مبنای اوقات فراغت افرادی که در آن جامعه زندگی می‌کنند، قرار دارد.

رمضانی در ادامه از تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر کیفیت اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی در استان خبر داد و ابراز کرد: هر ساله برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌ها ارزیابی شده و از دستگاه‌های برتر در اجرای مطلوب طرح‌های اوقات فراغت تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچون سال‌های گذشته، ادارات و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به ثبت آمار خود در سامانه اوقات فراغت کشور اقدام کنند زیرا کمیته نظارت استان نیز بر نحوه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌ها نظارت خواهد داشت.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان از اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان بر خدمت‌رسانی به جوانان خبر داد و بیان داشت: با توجه افزایش تعطیلات تابستانی در سال جاری، شروع برنامه‌های اوقات فراغت زودتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول