اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تنوع برنامه‌های اوقات فراغت برای پسران کمتر از دختران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تنوع برنامه‌های اوقات فراغت برای پسران کمتر از دختران است و به همین خاطر ما با تنوع درخواست‌ها از سوی پسران روبه‌رو هستیم.

تنوع برنامه‌های اوقات فراغت برای پسران کمتر از دختران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در اردبیل اظهار داشت: ما باید براساس افق توسعه کشور برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل آینده برنامه‌ریزی صحیح داشته باشیم و در دستورالعمل‌ها و مصوبات سعی کنیم محور فعالیت و حرکت خود را اقدامات کارشناسی و خروجی کمیته‌های تخصصی از نیازها و مطالبات جوانان بدانیم تا با یک رویکرد صحیح بتوانیم به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم.

وی برگزاری مستمر جلسات ساماندهی امور جوانان و ضرورت همت و تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی را برای تدوین برنامه‌های متنوع یادآور شد و تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات ما در برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت، تنوع اجرای برنامه برای قشر خواهران و بانوان است در حالی که این تنوع را در گروه جنسیتی پسران شاهد نیستیم که ضرورت دارد با تأمین اعتبار این تنوع برنامه‌ریزی‌ها میسر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یکی دیگر از مشکلات جدی در این بخش را جوانانی دانست که به حلقه بسیج و یا تشکل‌ها و نهادهای دیگر نپیوستند و به صورت مشاغل آزاد مشغول فعالیت هستند که ضرورت دارد نسبت به جذب و پر کردن اوقات فراغت این گروه از جوانان نیز برنامه‌ریزی‌های درست و صحیح اتفاق بیفتد.

مشارکت 12 هزار و 500 جوان در اردوهای فرهنگی،‌ تربیتی هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل نیز با اشاره به برخی موازی‌کاری‌ها و عدم همپوشانی گروه‌های هدف در ارائه خدمات بهتر در ایام اوقات فراغت خاطر نشان کرد: ضرورت دارد با سیاست‌گذاری کلان و یکپارچه برنامه‌ریزی‌ها طوری تدوین و طراحی شود تا بتوان برای یک جوان از یک حوزه ارائه خدمات در ایام فراغت کرد.

بهرام غیبی بیان کرد: سال گذشته جمعیت هلال‌احمر 12 هزار و 500 نفر از جوانان علاقمند را در قالب اردوهای فرهنگی، تربیتی و امدادی مورد توجه و مشارکت قرار داده است به طوریکه در 13 مرکز تخصصی ما آموزش امداد و نجات برای دختران و پسران در ایام تابستان انجام می‌شود.

ساسان ناطق مدیر حوزه هنری استان اردبیل نیز در این جلسه اهمیت آموزش‌های مستمر و سرمایه‌گذاری‌های حقیقی در این حوزه را یادآور شد و اضافه کرد: بهتر است این آموزش‌ها منجر به تولید شده چرا که وظیفه ما در حوزه هنری تولید محصولات است و نهادی همچون سازمان فرهنگی، ورزشی وظیفه آموزش‌محور بر عهده دارد.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول