اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست جلسه ساماندهی امور جوانان صورت گرفت

تشریح راهکارهای برگزاری بهتر برنامه‌های اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد

در نشست جلسه ساماندهی امور جوانان، راهکارهای برگزاری هر چه برنامه‌های اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

تشریح راهکارهای برگزاری بهتر برنامه‌های اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز  ششمین جلسه ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار این استان، معان سیاسی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و تنی چند از اعضای جلسه در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

در این نشست دو ساعته هر یک از دستگاه‌های عضو به بیان برنامه‌های اوقات فراغت جامعه هدف و نقاط قوت و ضعف نهاد خود پرداختند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به وظیفه ذاتی و رسالت این نهاد حمایتی پرداخت و گفت: اوقات فراغت جامعه هدف از وظایف ذاتی این نهاد بوده که تاکنون برنامه‌های مختلف و متفاوتی در خور شأن مددجویان ارائه کرده است.

اتابک با بیان اینکه طبیعت کهگیلویه و بویراحمد بکر و بی‌نظیر است، اذعان کرد: زیرساخت‌های استان برای برگزاری و ایجاد اوقات فراغت مناسب طراحی نشده از این رو امیدواریم با تجمیع و هماهنگی هرچه بیشتر، مسئولان و متولیان امر برنامه‌های بهتر و در خور شأن نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

وی اهم برنامه‌های اوقات فراغت بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برای جامعه هدف را برنامه‌های سیاحتی، زیارتی و فرهنگی و ...عنوان کرد.

اوقات فراغت  تنها مختص تابستان نباشد

رضا پارسیان‌نژاد اهداف حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد را شناسایی و شکوفایی جذب هنرمندان بیان کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای جامعه هدف بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به نقاط ضعف برنامه‌های اوقات فراغت در سطح این استان اشاره کرد و گفت: اوقات فراغت تنها مختص ایام تابستان نباشد و در ایام‌ مختلف می‌توان میزان تاثیرپذیری آن را در جامعه مشاهده کرد از این رو ارائه و تصویب سر فصل‌های متفاوت از راهکارهای این مهم است.

تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها با رسانه ملی

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه کشور ما توانایی دریافت 29 شبکه ماهواره‌ای را دارد اذعان کرد: دشمنان با هجمه‌های مختلف فرهنگی امروزه با ورود به بطن خانواده بنیان خانواده را دچار معضل و گرفتاری‌های خاص کرده است.

داریوش دبیقی با تاکید به کلیه نهادها و دستگاه‌ها در ساماندهی هرچه بهتر برای غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان و آینده‌سازان جامعه اذعان کرد: با توجه به اینکه از مخاطبان اصلی ماهواره‌ها دانش‌آموزان و جوانان هستند می‌طلبد مسئولان همت مضاعفی داشته باشند و رسانه ملی را با ارائه راهکارها و  پیشنهاد خود در مقابله با تهاجم فرهنگی حمایت و یاری کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول