اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

کاندیداهای احراز صلاحیت نشده به قانون تمکین کنند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای احراز صلاحیت نشده ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید به قانون تمکین کنند.

کاندیداهای احراز صلاحیت نشده به قانون تمکین کنند

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کاندیدای احراز صلاحیت نشده شورای اسلامی و ریاست جمهوری باید به قانون تمکین کنند و از راه‌های قانونی برای پیگیری اعتراض احتمالی خود استفاده کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قانون انتخابات در کشور افزود: قانون همه شرایط را برای کاندیداها پیش‌بینی کرده است و از این نظر باید در چارچوب قانون همه اقدامات خود را انجام داد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفتار خارج از قانون و عرف جرم است و باید با متخلفان در این زمینه برخورد جدی شود.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها حتما به قانون تمکین داشته‌اند که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و در غیر این‌صورت کاندیدا شدن در انتخابات بدون پذیرش قانون معنا ندارد.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه کشور نیازمند آرامش برای انتخاباتی پرشور است، افزود: در شرایط کنونی نیازمند انتخاباتی پرشور هستیم و به این دلیل باید تلاش کنیم تا آرامش در کشور حاکم باشد.

وی ادامه داد: با اقدامات خلاف آرامش عمومی در جامعه باید برخورد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر حضور پرشور مردمی است، گفت: انتخابات مظهر حضور مردم در سرنوشت کشور است و به این دلیل باید کوشید تا همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند و رای خود را به نظام جمهوری اسلامی بدهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دلسردی مردم از انتخابات و نظام جمهوری اسلامی گناهی نابخشودنی است و کاندیداها متوجه باشند که چنین مسئله‌ای را با تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر بین مردم گسترش ندهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار شود.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول