اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

220 قطعه از سایت «مهر‌شهر» زنجان آماده اجراست

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: 220 قطعه از سایت «مهر‌شهر» زنجان آماده واگذاری و اجرا‌ست.

220 قطعه از سایت «مهر‌شهر» زنجان آماده اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده عصر امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر زنجان اظهار کرد: سایت «مهر‌شهر» زنجان به عنوان یک طرح ایده‌آل با جغرافیای مناسب در امتداد فاز هشتم گلشهر کاظمیه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سمت شرق و غرب سایت «مهر شهر» زنجان دو رودخانه قرار دارد، تصریح کرد: از رودخانه‌ها به عنوان فضای سبز شهرک استفاده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان امتیاز ویژه «مهر شهر» را نیاز نداشتن به خاک‌ریزی در منطقه اعلام کرد و اذعان داشت: در بعضی قسمت‌ها برای هم‌سطح بودن واحدها نیاز به خاک‌برداری است.

وی اضافه کرد: سه یا چهار درصد زمین مهر شهر با سنگ‌چینی هم‌سطح واحدها می‌شود.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه 879 قطعه در سایت مهر شهر طراحی شده است، تصریح کرد: در این سایت 8 هزار خانواده مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای هر قطعه هشت یا 10 واحد در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های خوب این طرح وجود معابر زیاد این سایت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان معابر سایت مهر شهر را 14 متری اعلام کرد و افزود: هشت هکتار زمین به معابر 14 متری این سایت اختصاص داده شده است.

وی به کاربری‌های تجاری و مسکونی سایت مهر شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از این مراکز فقط به عنوان مراکز تجاری هستند.

حاجی‌زاده به ایجاد دو پارک در شهرک «مهر شهر» زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: برای فضای سبز این سایت 13 هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایت «مهر شهر» یک پل احداث می‌شود، گفت: عرض این پل 57 متر و ارتفاع آن 5.20 متر است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان آغاز طرح مهر شهر را دی ماه سال گذشته اعلام کرد و خاطرنشان کرد: 220 هزار متر مکعب این سایت خاک‌برداری شده است.

وی ادامه داد: 220 قطعه از این سایت آماده واگذاری و اجراست.

انتهای پیام/2308‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول