اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر خبر داد

ساخت 488 واحد طرح مسکن مهر در شهرهای شرافت و گوریه

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشترازاجرای طرح مسکن مهر در شوشتر خبر داد و گفت: عملیات ساخت و ساز 488 واحد طرح مسکن مهر در شهرهای شرافت و گوریه آغاز شده است و برخی از این واحدهای در مراحل پایانی هستند.

ساخت 488 واحد طرح مسکن مهر در شهرهای شرافت و گوریه

علی اکبر حسین‌زاده  امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در شوشتر اظهار کرد: طرح مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهرهای شرافت و گوریه  از دوسال پیش اجرا و با سرعت مناسبی در حال فعالیت است. 

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر افزود: طرح مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده که این بنیاد عملیات ساخت و ساز را در شهرهای شرافت و گوریه اجرا و هم اکنون در حال فعالیت بوده و روند چشم گیری در پیشبرد آنها داشته است.

حسین‌زاده در مورد اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح خاطر نشان کرد: 488 واحد مسکونی طرح مسکن مهر با اعتبار 97 میلیارد و 600 میلیون ریال در سطح شهرستان ساخت و ساز خود را از دو سال پیش اجرا و درحال فعالیت هستند.

وی درباره اجری این طرح در شهرهای شرافت و گوریه بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی در قالب ساخت وساز خود مالکین و گروه‌های ساخت انفرادی در شهرهای شرافت و گوریه شروع به اجرا عملیات ساخت کرده‌اند.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر در مورد اجرای این طرح در شهر شرافت افزود: تعداد 266 نفر در قالب طرح خود مالکی و تعداد 222نفر در قالب گروه‌های ساخت انفرادی در شهر شرافت در این طرح شرکت و در حال اجرا عملیات ساخت و ساز هستند.

حسین‌زاده ادامه داد: این تعداد افراد برای ساخت و ساز به بانک معرفی شده که هم اکنون اجرای عملیات طرح مسکن مهر در شهر شرافت آغاز شده است.

وی از اجرای این طرح در شهر گوریه گفت: در شهرگوریه تعداد 19 نفر در قالب طرح خود مالکی به بانک معرفی و در حال اجرا ساخت و ساز هستند.

رئیس اداره بنیاد مسکن شوشتر در پایان خاطر نشان کرد: از مجموع 488 واحد مسکونی در حال ساخت تعداد 170 واحد کار ساخت و ساز آنها پایان یافته و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول