اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

هر ماه 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند واگذار می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ماه 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند رباط کریم واگذار خواهد شد.

هر ماه 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، علی نیکزاد با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مهر در 20 استان کشور آماده بهره‌برداری هستند اظهار داشت: در شهر جدید پرند رباط کریم نیز هر ماه 10 هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با پایان امتحانات، افتتاح واحدهای مسکونی مهر در سراسر کشور را شاهد خواهیم بود افزود: در حال حاضر 20 استان کشور در نوبت افتتاح‌های مسکن مهر قرار دارند و این در حالی است که واحدهای مسکونی ساخته شده در شهرهای جدید اطراف استان تهران نیز آماده تحویل به متقاضیان هستند.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون در شهر جدید پرند 20 هزار واحد مسکونی مهر آماده بهره‌برداری هستند ادامه داد: فضاهای روبنایی مانند فضاهای آموزشی، تجاری، انتظامی و مترو پرند نیز در دست ساخت هستند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما اتمام کارهای آغاز شده در دولت‌های نهم و دهم است تا دولت یازدهم با برنامه خودش وارد بخش مسکن شود.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول