اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اجرای 20 پروژه عمرانی در شهر برازجان طی یک ماه اخیر

شهردار برازجان از اجرای 20 پروژه عمرانی در شهر برازجان طی یک ماه اخیر خبر داد.

اجرای 20 پروژه عمرانی در شهر برازجان طی یک ماه اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های شهرداری برازجان اظهار داشت: زیباسازی شهر و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است.

وی با تشریح عملکرد واحد عمران شهرداری برازجان در فروردین‌ماه سال جاری افزود: بیش از 2300 متر مربع از کانال‌های طولی گاز واقع در خیابان آیت و بخش‌های منشعب از آن زیرسازی و آماده آسفالت است.

شهردار برازجان طول کلی این کانال‌ها را بیش از 2500 مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: کار آسفالت 610 متر مربع از قسمت جنوبی کوی آیت به اتمام رسیده و به‌زودی ترمیم نوارهای طولی حفاری شده که به عهده شهرداری است، به اتمام می‌رسد.

حسین‌آبادی از اجرای 20 پروژه عمرانی در شهر برازجان طی یک ماه اخیر خبر داد و ابراز داشت: تسطیح، زیرسازی و همچنین آسفالت خیابان‌ها و احداث پل و تسطیح ورودی کوچه‌ها بخشی از این اقدامات است.

وی گفت: در یک ماهه اول سال جاری، کار زیرسازی و تسطیح تعدادی از کوچه‌های سطح شهر در بخش‌های خیابان فردوسی، علی‌آباد، شهرک فتح، فاز یک شهرک امام (ره)، کوی دانشگاه پیام نور، شهرک شهید رجایی، خیابان شورا، خیابان مجاهد برازجانی و جنب فرمانداری برای انجام آسفالت به پایان رسیده است.

شهردار برازجان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان بخش عمران شهرداری برازجان بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات این بخش پیاده‌روسازی در نقاط مختلف شهر است که از این فعالیت‌ها می‌توان به تسطیح پیاده‌رو در میدان گلستان، خیابان کارگر، فاز2 شهرک امام (ره)، بلوار امام خامنه‌ای و خیابان مساوات برازجانی اشاره کرد.

این مسئول به زیرسازی خیابان شهید رضا پاپری اشاره کرد و اذعان داشت: کار تسطیح و زیرسازی این خیابان به اتمام رسیده و به‌زودی آسفالت این خیابان انجام می‌شود.

وی گفت: اصلاح ورودی کوچه‌ها نیز کاری وقت‌گیر بوده و ما تلاش می‌کنیم به ترتیب در تمام نقاط شهر این کار انجام شود که در یک ماه اخیر عملیات احداث پل و اصلاح ورودی چندین کوچه در خیابان شورا، خیابان شهید عباسپور و خیابان شهید جوان به پایان رسیده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول