اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

اجرای 146 پروژه عمرانی در امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: 146 پروژه عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه در استان در حال اجرا است.

اجرای 146 پروژه عمرانی در امامزادگان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در نشست هم‌اندیشی مدیران اداره کل اوقاف با بنیاد توسعه و عمران موقوفات مازندران در اداره اوقاف نور با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های فنی امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار داشت: اجرای این پروژه‌‌ها نزدیک به 45 میلیارد ریال اعتبار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از 20 تا 80 درصد رشد فیزیکی دارد، ادامه داد: مدیریت صحیح نظارت و استفاده از ظرفیت‌بخشی خصوصی و سرمایه‌گذاران متدین در روند اجرای پروژه‌ها مؤثر است.

وی افزود: حماسه اقتصادی زمینه‌ساز حماسه فرهنگی است و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که امامزادگان و بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، باید فضای لازم امامزادگان برای عملی شدن این پیام مهم معظم‌له اجرا شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: اجرای طرح‌های فنی باید توجیه اقتصادی داشته باشد و برای اجرای پروژه‌های فنی در سطح امامزادگان و موقوفات استان تعامل بیشتری با بنیاد توسعه و عمران موقوفات صورت خواهد گرفت.

مدیر بنیاد توسعه و عمران موقوفات نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 15 پروژه فنی ساختمان اماکن متبرکه و موقوفات در استان با نظارت مستقیم این بنیاد در حال اجرا است و شناسایی اراضی موقوفات و پروژه‌های فنی امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان‌ها از برنامه‌های در دست اقدام این بنیاد است.

مهدی حیدرنژاد افزود: همه باید در احیای موقوفات بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول