اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

عملیات اجرایی 4 پروژه عمرانی جیرفت آغاز شد

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی ـ خدماتی در جیرفت با حضور مسئولان آغاز شد.

عملیات اجرایی 4 پروژه عمرانی جیرفت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان جیرفت در این شهرستان آغاز شد.

شهردار جیرفت در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل باند دوم کنارگذر شهر از ورودی جنوبی، کمربند شمالی شهر، پارک بانوان و زیرگذر تقاطع غیرهمسطح در مرکز شهر است.

امان‌الله مختاری تصریح کرد: کنارگذر ورودی شهر جیرفت از سمت کهنوج به طول دو کیلومتر احداث می‌شود که این کنارگذر در چهار باند به طول 2 هزار و 500 متر و با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: کمربند شمالی شهر نیز با برآورد 120 میلیارد ریال هزینه به منظور تسهیل مسیر تردد کامیون‌ها و خودروهای سبک در محور جیرفت، بلوک و فاریاب کلنگ‌زنی شد.

مختاری با اعلام اینکه در هر پارک فضایی ویژه بانوان اختصاص داده می‌شود، بیان داشت: عملیات اجرایی یک بوستان سنتی در بافت جدید شهر جیرفت با اعتبار 500 میلیون تومان آغاز شده است که با اتفاق نظر همه مسئولان مقرر شد به عنوان پارک بانوان فضاسازی شود.

وی ابراز داشت: نخستین تقاطع غیرهمسطح شهر جیرفت نیز با ایجاد زیرگذر در انتهای خیابان شهید رجایی به منظور کاهش بار ترافیکی این نقطه از شهر کلنگ خورد که برای اتمام آن نیازمند همکاری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هستیم.

مختاری با بیان اینکه این زیرگذر دارای 17 آب‌رو و دو پل سنگی با هشت دهانه هشت متری است، عنوان کرد: طول پروژه 560 متر و عرض آن 10 متر است.

وی اعتبار این پروژه را 15 میلیارد تومان خواند و اذعان داشت: اعتبار فاز اول آن 2 میلیارد تومان است که با تلاش و همکاری مجموعه شهرداری به مدت یک سال و نیم به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول