اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل اعلام کرد

اختصاص 9 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی پارس‌آباد

استاندار اردبیل با بیان اینکه تاکنون مبلغ 9 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی پارس‌آباد اختصاص یافته است، گفت: انتظار می‌رود تا پایان دوران خدمتگزاری دولت دهم این پروژه‌ها تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

اختصاص 9 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جریان بازدید از چند طرح و پروژه در دست اجرای پارس‌آباد اظهار داشت: در این شهرستان بیش از ده‌ها پروژه نیمه‌تمام از جمله بیمارستان 120 تختخوابی، درمان بستر اصلاندوز، ساحل‌بندی رود ارس، مسکن مهر و ... در حال اجراست که انتظار می‌رود تا پایان دوران خدمتگزاری دولت دهم این پروژه‌ها تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

وی از اختصاص 9 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های در حال اجرای شهرستان مرزی پارس‌آباد خبر داد.

استاندار اردبیل عنوان کرد: هم اکنون طرح‌های مهمی در این منطقه مرزی در حال اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها جهش عظیمی در حوزه‌های مختلف این شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

نیکزاد پروژه درمان بستر اصلاندوز را از طرح‌های مهم بخش اصلاندوز اعلام کرد و گفت: این پروژه که از مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان است با پیشرفت فیزیکی مناسبی اجرا می‌شود و با افتتاح آن در هفته دولت مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی این بخش تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

این مسئول افزود: عملیات تعریض و درزگیری و روکش آسفالت باند فرودگاه پارس‌آباد با شتاب خوبی در دست اقدام است.

رئیس شورای اداری استان طرح چهار بانده کردن محور پارس‌آباد - سربند را از مهمترین طرح‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: این طرح پیشرفت خوبی دارد و تا یک ماه آینده فاز اول آن آماده آسفالت‌ریزی می‌شود.

نیکزاد از انتقال انبار کود شیمیایی پارس‌آباد به بیرون از این شهر خبر داد و بیان داشت: هماهنگی لازم در این زمینه انجام شده و قرار است این مجموعه به نمایشگاه دایمی شهر تبدیل شود.

وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی عمران‌آباد از مهمترین طرح‌های آبرسانی در این منطقه است و برای تکمیل آن 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

استاندار اردبیل افزود: با بهره‌برداری از فاز اول آن اهالی 20 روستای منطقه از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

نیکزاد پیشرفت فیزیکی طرح استخر سرپوشیده شنا این شهرستان را 85 درصد اعلام کرد و گفت: برای خرید تجهیزات موتورخانه این استخر 4 میلیارد ریال اختصاص داده شد و این طرح تا هفته دولت تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود همچنین تفرجگاه ساحلی، تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و ساحل‌بندی ارس بازه قلعه اولتان را از دیگر طرح‌های مهم این منطقه برشمرد و ابراز داشت: این طرح‌ها در مقایسه با بازدید قبلی پیشرفت خوبی داشته‌اند و با بهره‌برداری از آنها رونق و عمران این شهرستان شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول