اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وقوع چندین فقره سرقت

آژیری که 23 فقره سرقت داخل خودرو را برملا کرد

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: آژیر خودرو، 23 فقره سرقت داخل خودرو را برملا کرد.

آژیری که 23 فقره سرقت داخل خودرو را برملا کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمدامین شاهرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو، مناطق مختلف سطح شهرستان با شیوه و شگرد یکسان دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بدین منظور پس از تشکیل کارگروه تخصصی، مناطقی که احتمال وقوع سرقت در آن متصور بود زیرپوشش گشت‌های نامحسوس پلیس قرار گرفت تا اینکه شب گذشته در یکی از خیابان‌های خلوت و تاریک شهر مامورین کلانتری 11 در حین گشت‌زنی، صدای خفیف آژیر خودرو را شنیده و به صورت نامحسوس وارد عمل شدند.

شاهرخی ادامه داد: تیم‌های نامحسوس گشت پس از نزدیک شدن به محل، سه سارق را حین سرقت وسایل داخل یک دستگاه خودروی پراید مشاهده کردند و در اقدامی ضربتی آنها را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیسی با مشاهده مستندات موجود، به 23 فقره سرقت شبانه لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه بیان داشت: از مخفی‌گاه سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول