اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مقوله سرقت در چرام برچیده شده است

فرماندار چرام گفت: گزارشات روزانه‌ای که دریافت می‌کنیم نشان می‌دهد بحث سرقت در شهرستان ما برچیده شده و مسئله خاصی در خصوص سرقت نداریم.

مقوله سرقت در چرام برچیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام عصر امروز علیرضا نیکروز در مراسم معارفه فرماندهی نیروی انتظامی چرام ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان و به خصوص تقدیر از علیرضا عادلی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهم‌ترین خصیصه وی را ولایی و مردمی بودن ذکر کرد.

فرماندار چرام در ادامه امنیت را مهم‌ترین رکن جامعه دانست و اظهار کرد: این مقوله جزو مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان این‌که اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است بر محکم نگهداشتن این سرمایه تأکید کرد و عنوان داشت: امیدوار هستیم با کمک و همیاری پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و با برنامه‌ریزی صحیح در جهت تأمین امنیت شهرستان گام برداریم.

این مسئول در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش شبانه‌روزی آنان، سلامت و امنیت را مهم‌ترین رکن انتخابات برشمرد و خواستار توجه ویژه در این زمینه شد.

نیکروز با اشاره به مشکلات جا و مکان فرماندهی انتظامی شهرستان و با بیان اینکه سردار عادلی در جریان وضعیت شهرستان چرام هستند، گفت: این شهرستان نوپا است و انتظار نداریم که یک مرتبه تمام آمال و آرمان‌های ما برآورده شود اما خواهش داریم لطف سردار شامل حال شهرستان ما شود.

وی با اشاره به تلاش‌های سرهنگ یعقوب‌خواه و با ذکر این شعر که «سعدیا تو اگر به سخنرانی نصیحت گویی ز عمل کار برآید به سخنرانی نیست» وی را مصداق این شعر دانست.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام اضافه کرد: گزارشات روزانه‌ای که ما دریافت می‌کنیم نشان می‌دهد بحث سرقت در شهرستان ما برچیده شده و مسئله خاصی در خصوص سرقت نداریم.

نیکروز با بیان این‌که آسودگی خاطری که همه ما داریم مدیون تلاش نیروی انتظامی است آن را حاصل تلاش همه دستگاه‌های عضو شورای تأمین از جمله فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان چرام دانست و خاطرنشان کرد: ما هم به تناسب امکاناتی که داریم، کمک‌های خود را از نیروی انتظامی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول