اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب پست بانک خراسان شمالی:

اقدام جوان جان باخته سرقت مسلحانه پست بانک اوج ایثار است / تجلیل پست بانک از خانواده مرحوم

مدیر شعب پست بانک خراسان شمالی با اشاره به حادثه سرقت مسلحانه در شعبه پست بانک روستای مرزی سوخسوهاشم گفت: اقدام جوان جان باخته سرقت مسلحانه پست بانک در برخورد با سارق مسلح اوج ایثار است.

اقدام جوان جان باخته سرقت مسلحانه پست بانک اوج ایثار است / تجلیل پست بانک از خانواده مرحوم

فاطمه تاجیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این جوان رشید با نیت جلوگیری از فرار سارق مسلح این شعبه پست بانک وارد صحنه شده بود، تصریح کرد: با وجود تهدید این جوان با سارق مسلح درگیر شده که بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

وی با تسلیت این مصیبت به خانواده جوان مرحوم گفت: پست بانک استان بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مرکز، طی آیینی از خانواده این مرحوم تجلیل به عمل خواهد آورد.

* تسریع در صدور حکم و مجازات عامل سرقت مسلحانه پست بانک

تاجیک با اشاره به دستگیری عامل سرقت مسلحانه پست بانک و همدست وی، بر تسریع در صدور حکم و مجازات عامل سرقت مسلحانه تاکید کرد.

وی افزود: باید با این سارقان برخورد قاطع و قانونی شده تا هیچ فردی اجازه نا امن کردن استان را به خود ندهد.

به گزارش فارس، هفته گذشته در پی سرقت مسلحانه از پست بانک روستای مرزی سوخسوهاشم، جوان 25 ساله‌ای جان خود را از دست داد.

* تمامی شعب پست بانک به سامانه‌های امنیتی مجهز هستند

مدیر شعب پست بانک خراسان شمالی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در شعب این بانک برای تأمین امنیت گفت: بر همین اساس تمام شعب پست بانک به سامانه‌های امنیتی اعم از؛ دوربین و دزدگیر مجهز هستند.

وی شمار شعب این بانک در سطح خراسان شمالی را 152 شعبه عنوان کرد و افزود: پست بانک در دورترین تا نزدیک‌ترین نقاط استان به هم استانی‌ها خدمات داده و تاکنون موردی از سرقت و ناامنی در این بانک‌ها روی نداده است.

تاجیک در عین حال مبلغ به سرقت رفته در شعبه پست بانک روستای مرزی سوخسو هاشم را همان خبر نخست خبرگزاری فارس به عنوان اولین رسانه مخابره کننده این خبر به میزان 50 میلیارد ریال تایید کرد.

* تشریح نحوه دستگیری عاملان سرقت مرگبار از پست بانک

با اعلام وقوع سرقت مسلحانه از پست بانک روستای سوخسو هاشم اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد به محل اعزام شدند.

طی حضور مأموران در محل ، مشخص شد که سارقی جوان با یک کلت کمری وارد پست بانک شده و ضمن سرقت مقدار 75 میلیون ریال پول نقد ، با یکی از شهروندان درگیر و با شلیک گلوله‌ای ، وی را از ناحیه سر مجروح کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان شمالی، مأموران در این راستا تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند گفت: خوشبختانه طی این تحقیقات سارق مسلح در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

صفوه الله محمدی هویت سارق مسلح را خ.الف ذکر کرد و یادآور شد: این سارق مسلح توسط فرمانده انتظامی بجنورد دستگیر و برای بررسی بیشتر پرونده به پاسگاه انتظامی غلامان منتقل شد.

وی گفت: طی بازجویی به عمل آمده از متهم‌، وی اعتراف کرده که با همکاری برادرش به هویت م.الف در محل پست بانک حاضر پس از آنکه برادرش اقدام به سپرده گذاری 75 میلیون ریالی کرده در این بانک کرده ضمن پوشاندن چهره خود، موتورسیکلت، کلاه ایمنی و دیگر وسایل لازم را از برادرش تحویل گرفته و دوباره به پست بانک برگشته و اقدام به سرقت کرده است.

محمدی افزود: سارق حین سرقت با احدی از شهروندان که پس از سر و صدای  مسئول پست بانک برای کمک آمده بود، درگیر شده و در نهایت وی را با شلیک گلوله‌ای مجروح که به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان بجنورد منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم پس از متواری شدن از محل ، وسایل خود را اعم از موتورسیکلت، کلاه ایمنی و ... به برادرش سپرده تا در محلی پنهان کند، گفت: متهم به صحنه سرقت برگشته که با هوشیاری فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در محل دستگیر می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق اعتراف متهم، بلافاصله برادرش نیز به هویت م.الف به عنوان  همدست دستگیر می‌شود و موتورسیکلت، کلاه ایمنی و ... نیز در منزل پدرخانم متهم اصلی کشف شد.

انتهای پیام/63002/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول