اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان:

اعتماد بی‌جا باز هم زمینه‌ساز یک سرقت اینترنتی شد

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان از دستگیری سارقی که با استفاده از اعتماد دوستش از حساب بانکی وی سرقت کرده بود، خبر داد.

اعتماد بی‌جا باز هم زمینه‌ساز یک سرقت اینترنتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، محمود پارسا‌فر در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان این استان مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حسابی وی، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و کارشناسان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و فنی گسترده انجام شده، مشخص شد مبالغ برداشتی توسط یکی از دوستان هم خدمتی وی انجام شده که نهایتاً بعد از تحقیقات صورت گرفته، متهم شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر و تحویل پلیس فتا داده شد.

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهم در بدو امر منکر هرگونه برداشت اینترنتی از حساب شاکی شد که پس از روبه‌رو شدن با ادله جمع‌آوری شده توسط پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی گفت با توجه به اینکه من و شاکی دوستان صمیمی بودیم شاکی کارت عابر بانک خود را در اختیار من گذاشته بود و من با سوء استفاده از موقعیت به‌دست آمده رمز دوم کارت را از عابر بانک اخذ و در فرصت‌های مناسب اقدام به برداشت از حساب دوستم کردم.

پارسافر هشدار داد: در بررسی‌های به عمل آمده، بیشترین قربانیان سرقت‌های اینترنتی افرادی هستند که با اعتماد بی‌جا به راحتی اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول