اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل خبر داد

نصب 500 مخزن زباله گالوانیزه در اردبیل / افزایش مخازن زباله مکانیکی به بیش از 2000 عدد

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: تعداد 500 عدد مخزن زباله مکانیکی گالوانیزه در سطح شهر نصب می‌شود.

نصب 500 مخزن زباله گالوانیزه در اردبیل / افزایش مخازن زباله مکانیکی به بیش از 2000 عدد

کیومرث اوچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نصب این مخزن‌ها به گنجایش یک‌هزار و 100 لیتر از نوع گالوانیزه در سال جاری از اولویت‌های معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد در جهت جلوگیری از پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی و پرتردد و مجتمع‌های مسکونی، آپارتمانی و مراکز تجاری و خدماتی، علاوه بر مخازن زباله موجود تعداد 500 عدد مخزن زباله جدید در سال جاری خریداری شده و به تدریج در سه ماهه اول سال 92 در معابر عمومی و محل‌های مورد نیاز مناطق چهار‌گانه شهرداری نصب خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل یادآور شد: در سال 91 نیز تعداد 580 عدد از این مخازن در سطح شهر نصب شده است که با افزایش مخازن جدید، مجموع مخازن زباله مکانیکی در سطح شهر به بیش از 2 هزار عدد خواهد رسید و این امر موجب کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی شده و زمینه ایجاد تسهیل در تسریع عملیات جمع‌آوری زباله‌های شهری را فراهم خواهد کرد. 

اوچی ضمن تأکید بر رعایت ساعات جمع‌آوری زباله از 9 شب الی شش صبح از شهروندان خواست به منظور پرهیز از دوباره کاری و همچنین کاهش هزینه‌های جمع‌آوری و حمل زباله همکاری لازم را در خصوص تحویل به موقع زباله معمول دارند.

این مسئول گفت: چنانچه به هر دلیلی در ساعات تعیین شده شب شهروندان موفق به تحویل زباله‌های خود نشده‌اند، زباله‌ها را پس از قرار دادن در کیسه‌های مخصوص، در مخازن زباله قرار داده و از گذاشتن آن در سر کوچه‌ها، معابر عمومی، داخل جوی‌ها و خارج از مخازن خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص نگهداری بهینه مخازن یاد شده اذعان داشت: شهروندان عزیز از قرار دادن هرگونه زباله درشت مانند الیاف، چوب، شاخه درختان، نخاله‌های ساختمانی و ... در مخازن مکانیکی ویژه جمع‌آوری زباله‌های شهری پرهیز نمایند.

انتهای پیام/62007/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول