اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

نظام ارجاع طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به پیمانکاران بومی داده می‌‌شود

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: نظام ارجاع طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به مشاوران و پیمانکاران بومی در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌یابد.

نظام ارجاع طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به پیمانکاران بومی داده می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، اظهار کرد: استفاده از توانمندی تمام مشاوران و پیمانکاران بومی، کوتاه شدن فرآیند، تسریع در تصویب و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، روشن شدن نقش نظام مهندسی و مشاوران حقوقی دارای صلاحیت از جمله اهداف تغییر فرآیند ارجاع است.

وی با تاکید بر حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در مناطق حاشیه‌نشین اظهار داشت: سرعت یافتن روند تصویب و اجرای این طرح‌ها باید با لحاظ تمام ضوابط و بررسی‌های کارشناسی صورت پذیرد.

واحدی با اشاره به ارجاع طرح‌های مصوب در این جلسه به کمیسیون ماده پنج، گفت: این امر مستلزم اخذ مجوزها و استعلام‌های مورد نیاز از مراجع مربوطه و ارائه آنها به دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از ابلاغ شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: از این پس تمام مراحل سرمایه‌گذاری باید براساس شیوه نامه یاد شده انجام شود.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول