اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرایان خبر داد

پایش مستمر صنایع و معادن سرایان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرایان گفت: با توجه به وجود صنایع متنوع در شهرستان سرایان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان پایش صنایع و معادن را به طور مستمر انجام می‌دهد.

پایش مستمر صنایع و معادن سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالله اسدی‌برون صبح امروز در بازدید از صنایع سرایان در ارتباط با پایش مستمر صنایع و معادن در سرایان اظهار کرد: صنایع و معادن شهرستان سرایان به طور مستمر و دو مرحله در هفته مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود معادن و صنایع متنوع در زمینه‌های مختلف در دو شهر آیسک و سه‌قلعه در شهرستان سرایان و پراکندگی معادن در این دو بخش سبب شده است که اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرایان تعهدات صاحبان صنایع و معادن را نسبت به حفظ محیط زیست مورد بررسی قرار دهد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم اجرای تعهدات سپرده شده از سوی صاحبان صنایع برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی مشمول جرایم مربوطه شده و در فهرست صنایع آلاینده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2248/ط10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول