اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سادات حسینی:

حماسه به معنای جنگ نیست / شعار امسال تنها بر روی بنرها نوشته نشود

مسئول تحلیل محتوای حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حماسه فقط به معنای جنگ و تشکیلات نظامی و توپ و تانک نیست، گفت: حماسه این بار باید در بستر سیاسی و در انتخابات رقم بخورد.

حماسه به معنای جنگ نیست / شعار امسال تنها بر روی بنرها نوشته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سیدباقر سادات حسینی در نشست هیئت عاشقان ولایت که با حضور بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و با همکاری معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در سالن اجتماعات شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بنا بر فرامین ولی امر مسلمین جهان کاندید اصلح کسی است که از همه اصلح‌تر باشد و به نوعی وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری، این سال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، افزود: بدون شک ایشان با استفاده از اخبار، اطلاعات و اشرافی که به وضعیت داخلی کشور، منطقه و اوضاع جهان در سطح بین‌المللی دارند، این راهبرد را انتخاب کردند.

سادات حسینی با بیان اینکه همه باید در تلاش باشند تا با برنامه‌ریزی مناسب در راستای تحقق راهبرد این سال گام بردارند، عنوان کرد: به طور حتم در تحقق شعار امسال همه آحاد جامعه به وی‍ژه بسیجیان نقش ماندگار و تاثیرگذاری دارند و باید صرفا به گفتن نام این سال بر روی بنرها و سخنرانی‌های مختلف اقدام نکنیم، بلکه باید شعار مقام معظم رهبری به طور کلی تحقق عملی پیدا کند.

مسئول تحلیل محتوای حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نقش بسیجیان سراسر کشور در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: شناخت و عظمت هرچه بیشتر این موضوع و ایجاد یک عزم و اراده پولادین و جدیت در کار به طور حتم باید سرلوحه بسیجیان قرار بگیرد تا نام و یاد راهبرد امسال زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه شناخت ابعاد مفهوم حماسه یکی از مسائل مهم است، گفت: حماسه به طور کلی یک واژه معمولی نیست و از پیدایش آن پیدا است که این واژه بسیار سنگین و مسئولیت‌آور است.

سادات حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از شخصیت فرهیخته و فرزانه‌ای برخوردار هستند و به طور حتم کلمه حماسه را همین طور به کار نمی‌برند، اضافه کرد: حماسه به معنای اقتدار و شکوه است، به نوعی که شهید مطهری وقتی که حماسه حسینی را مورد مطالعه قرار می‌دهد، می‌گوید: حماسه به نوعی صلابت است.

وی تصریح کرد: حماسه مفهومی است که در مسیرش موانع همراه با مشکلات وجود دارد و با ایثار و فداکاری محقق می‌شود.

سادات حسینی عنوان کرد: حماسه غیرت و شهامت می‌خواهد، به طوری که امام حسین (ع) و یارانش در قبال خون دل خوردن، اسارت و شهادت حماسه عظیم کربلا را رقم زدند.

مسئول تحلیل محتوای حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس در اوج محرومیت‌ها و مشکلات و در سایه اسارت، جانبازی‌ها و شهادت محقق شد و همین‌هاست که موجب ماندگاری خلق یک حماسه می‌شود.

سادات حسینی با بیان اینکه حماسه فقط به معنای جنگ و تشکیلات نظامی و توپ و تانک نیست، افزود: حماسه این بار باید در یک بستر سیاسی و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم بخورد.

سادات حسینی یادآور شد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از تحریم‌های همه جانبه و فشارهای اقتصادی و نظامی این بار شیوه جنگ خود را تغییر داده‌اند و در راستای جنگ نرم این بار عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ما را مورد هجمه قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در این سال‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی علیه کشورمان به راه انداخته‌اند، افزود: استفاده از ماهواره و سایت‌های غیر اخلاقی اینترنتی در فضای مجازی و استفاده از روشنفکران غرب‌زده از جمله هجمه‌های دشمنان نظام بوده است که علیه مردم و جوانان کشورمان در این سال‌ها راه‌اندازی شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: به طور حتم ملتی که دارای اعتقاد قوی باشد و به نوعی وابسته به اهل بیت و فرهنگ تفکر بسیجی است، به این راحتی‌ها تسلیم شبیخون فرهنگی دشمن نمی‌شود.

وی اشاره کرد: به طور حتم مردم ایران اسلامی هوشیارتر از این حرف‌ها هستند و یک بار دیگر اثبات می‌کنند که مشت‌های پوشالی دشمنان اثر نخواهد داشت.

سادات حسینی اظهار داشت: سران استکبار و کشورهای غربی در سال‌های اخیر همواره تلاش داشته‌اند ارتباط ایران را در بعد سیاسی و اقتصادی با کشورهای دنیا قطع کنند.

وی با بیان اینکه آنان قصد دارند بسترهای قطع رابطه دیپلماسی ایران با تمام کشورها را فراهم کنند، افزود: برگزاری اجلاس سران غیرمتحد با حضور بیشتر کشورهای دنیا دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناامید کرد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام در سال‌های پس از انقلاب با تحریم‌های فلج‌کننده و نیز تحریم بانک مرکزی ایران تلاش کردند تا ملت ایران را به زانو در آورند.

این مسئول عنوان کرد: این اقدامات با تدبیر مقام معظم رهبری و اتخاذ سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی ایشان ناکام ماند.

سادات حسینی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها بنا بر اعتراف سران کشورهای استکبار، ایران تهدیدها را به فرصت‌هایی برای پیشرفت تبدیل کرد و این امر موجبات سربلندی مردم کشور از این امتحان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش خود را برای جلوگیری از تحقق حماسه سیاسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری به کار گرفته‌اند، عنوان کرد: البته بدون شک مردم بیدار و همیشه در صحنه کشورمان همانند سال‌های پیش با حضور حداکثری خود توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

مسئول تحلیل محتوای بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دشمنان با در نظر داشتن همزمانی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری، در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در فضای انتخاباتی، به راه انداختن دعواهای قومی و قبیله‌ای و سرقت از صندوق‌ها در روز اعلام شمارش آرا هستند.

سادات حسینی هدف نهایی دشمنان را از انجام این اقدامات بر هم زدن نظم انتخابات دانست.

انتهای پیام/77004/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول