اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفای دیلم:

شبکه فاضلاب مسکن مهر دیلم وارد مدار شد

مدیر امور آبفای دیلم گفت: با تکمیل شدن خطوط داخلی شبکه فاضلاب مسکن مهر دیلم، این شبکه وارد مدار شد.

شبکه فاضلاب مسکن مهر دیلم وارد مدار شد

ایمان دلاوری امروز در گفت‌وگو با فارس در بوشهر با بیان اینکه طول شبکه فاضلاب مسکن مهر دیلم 1800 متر است گفت: ‌امسال 200 متر باقیمانده از خطوط داخلی شبکه فاضلاب سایت مسکن مهر دیلم تکمیل و این سایت وارد مدار شبکه جمع آوری فاضلاب شد.

وی افزود: برای ایجاد شبکه فاضلاب دیلم در سایت مسکن مهر پنج میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر امور آبفای دیلم ادامه داد: اکنون 102 واحد مسکونی دیلم واقع در سایت مسکن مهر دارای انشعاب فاضلاب هستند.

وی با بیان اینکه خط انتقال فاضلاب مسکن مهر دیلم به ایستگاه اصلی فاضلاب وصل شده است تصریح کرد: هم اینک خطوط داخلی و اصلی شبکه فاضلاب مسکن مهر در حال شست‌وشو است.

مدیر امور آبفای دیلم به کمک رسانی به زلزله زدگان شنبه اشاره کرد و گفت:‌ امور آبفای دیلم در نخستین روز پس از وقوع زلزله به اعزام اکیپ اتفاقات به همراه تجهیزات مربوطه اقدام کرد که عملیات بازسازی خطوط و انشعابات آب را با همکاری سایر همکاران انجام داد.

وی آبرسانی سیار را از دیگر فعالیت‌ها برای کمک به زلزله زدگان بیان کرد و افزود: با تانکرهای آبرسان عملیات آبرسانی به آسیب دیدگان از زلزله در مدت وقوع بحران انجام گرفت.

دلاوری به تقویت شبکه آب منطقه فرهنگیان پرداخت و افزود: با توجه به اعتراضات زیاد در منطقه فرهنگیان دیلم که با مشکل کمبود فشار آب روبرو بودند خط پلی اتیلن به قطر 90 میلیمتر انجام گرفت که مشکلات این مشترکین برطرف شد.

وی همچنین فروش 40 انشعاب در اردیبهشت ماه و تامین آب مردم و مسافرین نوروزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز امور آبفای دیلم 20هزار مترمکعب آب از طریق شبکه و سه هزار متر مکعب از طریق تانکرهای آبرسان بین مسافران نوروزی توزیع کرده است.

انتهای پیام/66006/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول