اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب سپاه دیلم صورت گرفت

تشریح ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در دیلم

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب سپاه دیلم ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در دیلم را تشریح کرد.

تشریح ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زینب حیاتی شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: تشکیل ستاد میلاد کوثر، برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر همراه با سخنرانی و مولودی خوانی و نورافشانی، اهدای هدیه به افراد با نام‌های فاطمه و القاب حضرت فاطمه(س) و دیدار با مادران شهیدان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته زن در بوشهر است.

وی بیان داشت: تجلیل از مربیان و معلمان در حسینیه شهر امام حسن(ع) ، برگزاری نشست‌های بصیرتی به صورت روزانه در پایگاه‌های ام‌ابیها روستای سیامکان، الزهرا عامری، نسیبه امام حسن و برگزاری نشست سرگروه‌ها و مربیان ویژه خواهران با موضوع نقش زن از دیدگاه مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت زن است.

حیاتی اضافه کرد: افتتاح پایگاه ام‌البنین مسجد امیرالمومنین(ع) دیلم، برگزاری محفل انس با قرآن در زینبیه، دیدار با خانواده‌های آزاده و معلم ، برگزاری حلقه‌های تربیتی در پایگاه ام‌ابیها روستای سیامکان را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت زن عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب سپاه دیلم از برگزاری مراسمات و جشن‌های ویژه ولادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن در پایگاه‌های فاطمیه دیلم، ام‌ابیها سیامکان و نسیبه امام حسن خبر داد.

وی گفت: این ویژه برنامه‌ها از سوی سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم با همکاری بسیج خواهران و پایگاه‌های بسیج شهرستان تدارک دیده شده است.   

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول