اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس خبر داد

اعلام نتایج بررسی پرونده‌های رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج بررسی پرونده‌های رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایتاً اواسط این هفته، روز دوشنبه یا سه‌شنبه مشخص می‌شود.

اعلام نتایج بررسی پرونده‌های رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسیدگی و بررسی پرونده‌های رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا هفته گذشته دو روز به صورت فشرده در روزهای پنج‌شنبه و جمعه انجام شد و تا حدودی وضعیت بعضی از شهرستان‌ها در این زمینه مشخص شده است ولی فعلاً از اعلام اسامی معذور هستیم و نتایج دقیق متعاقباً اواسط این هفته اعلام می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه پرونده‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا ابتدا در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها، فرمانداری و مراجع چهارگانه شامل اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال بررسی می‌شود، تصریح کرد: مراجع چهارگانه بر اساس مدارک ارسال شده و بررسی مسائل قضایی، امنیتی و ... تصمیم‌گیری می‌کنند.

عیسی‌زاده با اعلام اینکه پرونده‌هایی که گزارشی مبنی بر رد صلاحیتشان در مراجع چهارگانه نباشد مورد قبول قرار می‌گیرد، افزود: پرونده‌های رد صلاحیت شده به هیئت نظارت استان به منظور بررسی و تعیین تکلیف ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت استان متشکل از سه نفر اعم از علی اکبر آقایی، رئیس هیئت نظارت، محمد علیپور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس و اینجانب است، خاطرنشان کرد: هیئت نظارت باید در وقت مشخص موارد رد صلاحیت شده را تک تک بررسی کرده و در صورت نیاز با مراجع چهارگانه مذاکره کند به طوری که تمام موارد بررسی شود تا اگر بتواند مراجع چهارگانه را قانع کند و یا در زمینه رد صلاحیت قانع شود.

عیسی‌زاده افزود: سعی می‌کنیم تا بر اساس قانون و با بررسی‌های دقیق صلاحیت‌ها تایید شود تا کم‌ترین افراد در این بررسی رد صلاحیت شوند و شاهد حماسه سیاسی و انتخابات پر شور در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول