اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 135

جمشیدی: ولایت‌مداری در تمام ویژگی‌های شخصیتی‌مان آشکار و نهان باشد

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ما مجریان انتخابات موظف هستیم ولایت‌مداری گفتاری، رفتاری، اندیشه‌ای و قلبی در تمام ویژگی‌های شخصیتی‌مان آشکار و نهان باشد.

جمشیدی: ولایت‌مداری در تمام ویژگی‌های شخصیتی‌مان آشکار و نهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان با ارزشمند خواندن حرکت کاروان انتخابات اظهار داشت: کاروان انتخابات با عنوان «جشن حماسه حضور» به منظور ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهرستان‌ها به حرکت در می‌آید و این اقدام صدا و سیمای استان قطعا در ایجاد شور انتخاباتی و حضور گسترده مردم در انتخابات، تأثیر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ و گسترده مردم در انتخابات یکی از راهبردهای سه گانه انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری است که وظیفه ماست تا به عنوان مجریان انتخابات در صدد تقویت برنامه‌هایی که سبب حضور گسترده مردم، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق «حماسه سیاسی» می‌شود، برآییم.

جمشیدی با بیان اینکه تحقق «حماسه سیاسی» نیازمند طرح و برنامه است، تصریح کرد: ما باید با طرح و برنامه هوشمندانه و مدیریت فعالیت‌ها و مدیریت اجرا سبب شویم که حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: دشمن بر اساس تحقق و یا عدم تحقق حماسه سیاسی، موضع گرفته و چنانچه نتوانیم خالق این حماسه سیاسی باشیم، دشمن مسیر گذشته خود را با شدت بیشتری  پی خواهد گرفت اما چنانچه قادر به خلق حماسه بزرگ سیاسی شویم که به فضل الهی خواهیم شد، دشمن از مواضع خودش عقب‌نشینی کرده و از ما تمکین خواهد کرد.

وی بیان داشت: باید توجه داشت که در کنار خلق «حماسه سیاسی» حفاظت و حراست از آنهم مهم و از واجبات است زیرا همگان شاهد بودیم که در انتخابات 88 و پس از آن حضور گسترده مردم، تلخی‌هایی از پس فتنه به وجود آمد که آن حماسه ملت را کمرنگ و در واقع بی‌اثر ساخت و برای کشور و مردم، هزینه و خسارت به وجود آورد.

جمشیدی با اشاره به اهمیت نقش اجرایی برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران انتخابات خاطرنشان کرد: مدیریت اجرایی انتخابات باید در عرصه، حضور فعال و جدی داشته باشند و اگر به موقع و به اندازه در انجام وظایفشان حاضر باشند، مردم هم احساس تکلیف بیشتری خواهند کرد و حضور گسترده و پرنشاط‌تری را در پای صندوق های رأی خواهند داشت.

وی تأکید کرد: این جای بسی تأسف است که در اواخر کار دولت‌ها، برخی از افرادی که در مناصب سازمانی حضور دارند به دلیل ضعف در ایمان، نسبت به انجام وظایفشان کم انگیزه می‌شوند حال آنکه انسان دیندار و متدین روز اول و آخر مدیریت و خدمتش تفاوتی نخواهد داشت و تا زمانی که وظیفه خطیر خدمت‌رسانی را بر عهده داشته باشد باید با انگیزه و نشاط در محیط کارش حضور پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: انتخابات مظهر «حماسه سیاسی» و آبرو و حیثیت نظام است همچنین همه ما آبروی فردی و سازمانی‌مان گره خورده به حیثیت و آبروی نظام است که انتخابات مصداق آشکار آن می‌باشد، بنابراین باید برای مدیریت اجرای انتخابات دل بسوزانیم و با جدیت در میدان حضور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما مجریان انتخابات موظف هستیم ولایت‌مداری گفتاری، رفتاری، اندیشه‌ای و قلبی در تمام ویژگی‌های شخصیتی‌مان آشکار و نهان باشد و در عرصه اجرای انتخابات مطیع بی‌چون و چرای راهبردهای قانون‌مداری، حضور گسترده، امانتداری و انتخاب اصلح که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تأکید کرد: ستاد امنیت انتخابات با همکاری شورای تأمین شهرستان‌ها نسبت به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جانمایی تبلیغات و ستادهای انتخاباتی با توجه به موضوع رضایت حقوق شهروندی و جلوگیری از ترافیک، راه‌بندان و ... در میادین و خیابان‌های اصلی و مرکزی شهرها اقدام کنند.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول