اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 125

باقریان: حضور هاشمی تیری در تاریکی برای اصلاح‌طلبان است

جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گنبدکاووس گفت: هاشمی مجبور شد به عنوان آخرین تلاش و کورسوی امید یا همان تیری در تاریکی بار دیگر خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد.

باقریان: حضور هاشمی تیری در تاریکی برای اصلاح‌طلبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد باقریان صبح امروز در جمع دانشجویان گنبدکاووس، حضور هاشمی رفسنجانی را آن هم در آخرین روز ثبت‌نام کاندیداتوری ریاست جمهوری آخرین تلاش‌های اصلاح‌طلبان برای بر هم زدن آرایش سیاسی نظام دانست.

وی تصریح کرد: آقای هاشمی و طرفدارانش که پس از حضور ایشان در انتخابات 84 یقین پیدا کردند که دیگر دارای پایگاه اجتماعی و مردمی نیستند در طی یکسال گذشته با تداعی تصویری منجی‌گونه از آقای هاشمی سعی کردند اذهان عمومی را برای حضور ایشان آماده کنند اما موفق نشدند.

جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گنبدکاووس افزود: هاشمی رفسنجانی در طی ثبت‌نام آن هم در ابتدا همان گونه که پیش‌بینی می‌شد حضور پیدا نکردند اما وقتی مشاهده کردند عرصه برای همفکرانشان با حضور افراد سرشناس اصولگرا و مخصوصاً حضور دیرهنگام دبیر عالی شورای امنیت بسیار سخت شده است و در صورت اجماع آنان دیگر امیدی به پیروزی اصلاح‌طلبان نیست مجبور شدند به عنوان آخرین تلاش و کورسوی امید یا همان تیری در تاریکی بار دیگر خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

حضور احمدی‌نژاد در کنار مشایی در وزارت کشور نوعی قانون‌گریزی بود

باقریان اظهار داشت: به طور کلی حضور احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور در وزارت کشور در حمایت از یک کاندیدا خلاف قانون و وظایف ایشان بود که خودش یک نوع قانون‌گریزی به حساب می‌آید و در طول تاریخ انقلاب هم بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: پیامی که این حرکت در ذهن متبادر می‌سازد آن است که به هر طریق دولت عزم خودش را جزم کرده است با تکیه بر آرای خاموش و تقریباً سنتی روستاها و البته طرفداران جریان انحرافی دوره حضور خود بر مسند قوه مجریه تداوم بخشد.

وی تصریح کرد: این حرکت باعث شد اگر تردیدی هم درباره تبعیت محض احمدی‌نژاد از افکار و اندیشه‌های مشایی وجود داشت به یقین تبدیل شود و دلبستگی و مرید بودن ایشان را ثابت کند.

جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گنبدکاووس گفت: پیامد این حرکت قطعاً اعتراض مردم شریف ایران و البته خواص و سیاسیون را در پی خواهد داشت زیرا رئیس‌جمهور نماینده 75 میلیون نفر ملت فهیم ایران است و حق ندارد به جای آنها تصمیم گرفته و به عنوان نماینده آنها از شخص خاصی حمایت کند آن هم به این شکل و شمایل که بیشتر به یک نمایش خیمه شب بازی شبیه بود.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول