اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 124

خالقی: هاشمی قصد جهت‌دهی به جریان انتخابات را دارد

مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام خامنه‌ای دانشگاه جامع گلستان گفت: احمدی‌نژاد سعی دارد قبل از اظهار نظر شورای نگهبان صلاحیت مشایی را تأیید و در گام‌های بعدی در میزان رأی مردم به مشایی تأثیرگزار باشد.

خالقی: هاشمی قصد جهت‌دهی به جریان انتخابات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد خالقی صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی گرگان در خصوص حضور احمدی‌نژاد در کنار مشایی هنگام ثبت‌نام کاندیداتوری ریاست جمهوری اظهار داشت: احمدی‌نژاد قصد داشته است در درجه اول به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی و کسی که زمانی مورد تأیید شورای نگهبان بوده است قبل از اظهار نظر این شورا صلاحیت مشایی را تأیید و در گام‌های بعدی در میزان رأی مردم به مشایی تأثیرگزار باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات قبل از کاندیداتوری مشایی مبنی بر اینکه من در حد و اندازه ریاست جمهوری نیستم و نوع رفتار و عملکردی که روز ثبت‌نام از احمدی‌نژاد دیده شد به نظر می‌رسد مشایی قصد دارد چنین وانمود کند که با اصرار احمدی‌نژاد به صحنه آمده است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام خامنه‌ای دانشگاه جامع گلستان در رابطه با پیامدهای این رفتار احمدی‌نژاد بر ریاست جمهوری‌اش بیان داشت: مشایی ثابت کرده است که تأثیرگزاری بالایی در محمود احمدی‌نژاد دارد امیدوارم که احمدی‌نژاد هم تنها همان یک روز را مرخصی گرفته باشد و امکاناتی را که به دلیل جایگاه شغلی او در اختیارش قرار گرفته است را صرف کارهای این چنین بیهوده نکند.

خالقی در رابطه با تکثر کاندیداها گفت: کناره‌گیری چندین نفر به نفع فرد دیگر می‌تواند از روش‌های تأثیرگزار بر میزان رأی آن فرد باشد.

وی ادامه داد: روشی که حداقل در دوره قبل کمتر استفاده شد مطمئناً با اتفاقاتی که در ساعات پایانی آخرین روز ثبت‌نام افتاد تعداد کاندیداها خیلی کمتر از آن چیزی خواهد بود که اکنون به چشم می‌خورد. هاشمی رفسنجانی خود واقف است که در میان مردم رأی بالایی ندارد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام خامنه‌ای دانشگاه جامع گلستان اظهار داشت: حضور دقیقه نودی هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور ثابت می‌کند که او در میان مردم رأیی ندارد و خود بیشتر از همه به آن واقف است. قصد هاشمی رفسنجانی از ثبت‌نام بیشتر، جهت‌دهی به جریان انتخابات است.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول