اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهم کرد

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهم کرد.

افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، قاسم عزیزی در جریان بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان شازند اظهار داشت: ورزش از نیازهای مهم و ضروری جامعه است که برای توسعه و پیشرفت آن نیازمند اعتبارات مناسب هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش اعتبارات بخش ورزش می‌تواند بسیاری از هزینه‌های بخش بهداشت و درمان را کاهش دهد، چرا که ورزش نقش بسیار موثری در افزایش سلامت روحی و جسمی افراد دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش بودجه ورزش در کمیسیون تلفیق را پیگیری خواهد کرد، افزود: حمایت از اعتبارات ورزش و جوانان در مجلس موضوع بسیار مهمی است که همه نمایندگان باید به آن توجه داشته باشند.

عزیزی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در شازند خاطر نشان ساخت: با توجه به استقرار قطب صنعتی در این شهرستان می‌طلبد بخش صنعت نسبت به فراهم ‌سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش گام برداشته و امکانات لازم را برای ورزش جوانان این شهرستان فراهم سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: پروژه‌های عمرانی شازند هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در دست اجرا است و با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سعید ملکی افزود: امید می‌رود با تامین امکانات ورزشی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ورزش در این شهرستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی به همراه نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از پروژه در دست ساخت سکوی تماشاچی شهر شازند بازدید کرد.

انتهای پیام/87003/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول