اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن جوجیتسو مازندران:

مازندران با هزینه شخصی انتخابی ورزش‌های رزمی را میزبانی می‌کند

مسئول انجمن جوجیستو( شاخه‌ای از ورزش‌های رزمی) مازندران با اعلام حضور 23 استان در قهرمانی کشور گفت: برای این دوره از مسابقات 12 میلیون تومان از آورده شخصی هزینه شده است.

مازندران با هزینه شخصی انتخابی ورزش‌های رزمی را میزبانی می‌کند

علی اکبر عزتی امروز در حاشیه برگزاری ششمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جام ولایت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بابل اظهارداشت: نتیجه تلاش و فعالیت انجمن جوجیتسو مازندران از سال 77 تاکنون برگزاری مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی جام ولایت است که با بهترین امکانات  و در بهترین مکان از 26 تا 27 اردیبهشت در بابل درحال اجرا است.

 وی از بالابودن سطح این مسابقات خبر داد و افزود: بیش از 270 رزمی کار در این دوره از مسابقات به مصاف هم رفته که نفرات برتر برای مسابقات به آلمان اعزام می‌شوند.

 عزتی بیان داشت: مانع تراشی و عدم حمایت مسئولان مهم‌ترین مشکلات موجود جوجیتسو مازندران بوده که امیدواریم این موانع از پیش روی جامعه ورزشی برداشته شود تا شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان ورزشکار باشیم.

 مسئول انجمن جوجیتسو مازندران اذعان داشت: برای این دوره از مسابقات بیش از 12 میلیون تومان از آورده شخصی هزینه شده است در حالی که تاکنون مسئولان به قول‌هایی که داده بودند عمل نکردند.

 به گزارش فارس، ششمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی جام ولایت با حضور 23  استان از روز گذشته در استادیوم آزادی بابل آغاز و امروز نیز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/86009/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول