اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی استان اصفهان:

هیئت پزشکی ورزشی در قبال خدمات ارائه نکرده 100 میلیون تومان دریافت کرد

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: نزدیک به 34 هزار نفر بیمه شده ورزشی داریم که هیئت پزشکی ورزشی حتی به پنج نفر هم خدمات پزشکی ارائه نداده است و در قبالش 100میلیون تومان پول دریافت کرده است.

هیئت پزشکی ورزشی در قبال خدمات ارائه نکرده 100 میلیون تومان دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی اسدی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: سال 91 سال پر فراز و نشیبی برای فدراسیون و هیئت‌ها بود و گروهی سنگی را در چاه انداختند و نام روستاییان را از هیئت برداشتند، اما با آمدن جعفری به عنوان رئیس فدراسیون این نام به هیئت بازگشت.

وی تصریح کرد: ارتباط خوبی با فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داریم و باید به جعفری تبریک بگویم که با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با تشکر از اصحاب رسانه افزود: این افراد بدون هیچ چشم داشتی مسافت بسیار زیادی را برای رقابت‌های شترسواری که در خوروبیابانک برگزار شد، برای روستاییان پیمودند.

وی اضافه کرد: گفتند 200 میلیون تومان به حساب هیئت واریز شده است در صورتی‌ که این حرف خلاف واقع است و میزان واریزی به حساب هیئت 500 میلیون تومان بود و مدارک و مستندات همه گواه این است که این پول بر طبق قانون بوده است.

اسدی اضافه کرد: نزدیک به 34 هزار نفر بیمه شده ورزشی داریم که هیئت پزشکی ورزشی حتی به پنج نفر هم خدمات پزشکی ارائه نداده است و در قبالش 100 میلیون تومان پول دریافت کرده و در حال حاضر هم ادعا می‌کند که از هیئت طلبکار است.

وی با اشاره به علی نادری کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: این فوتبالیست که توانست قهرمان آسیا شود از دل همین روستاها بیرون آمده، اما از وی یک تجلیل کوچک هم به عمل نیامد در صورتی‌که دروازه‌بانی را که در تیم ملی شرکت نکرد رسانه‌ها این همه در بوق و کرنا می‌کنند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول