اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه اصفهان:

پژوهشکده ورزش و سلامت در اصفهان تاسیس می‌شود

رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه اصفهان گفت: پژوهشکده ورزش و سلامت برای نخستین بار در اصفهان به زودی تاسیس می‌شود.

پژوهشکده ورزش و سلامت در اصفهان تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد مرندی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه اصفهان در مراسم تجلیل از اساتید همکار با هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: مقدمات تاسیس پژوهشکده ورزش و سلامت از سوی دانشکده تربیت بدنی با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان فراهم شده و با توافقنامه اولیه که صورت گرفته به زودی پژوهشکده ورزش و سلامت در راستای هدف علمی‌تر شدن ورزش تأسیس می‌شود.

وی پیوند علم پزشکی و ورزشی را اتفاق مثبت همراه با بازخوردهای اثرگذار در عرصه ورزش دانست و تأکید کرد: جرقه این پیوند در حاشیه هشتمین کنگره بین المللی پزشکی ورزشی زده شد و از آنجا بود که مقدمات تاسیس پژوهشکده ورزش و سلامت با همکاری بسیار خوب هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان آغاز و اکنون به مراحل نهایی شدن رسیده است.

در این مراسم که به همت هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در هتل کوثر برپا شده بود، پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی استان اصفهان نیز، این هیئت را به دلیل توانمندی‌هایی که در عرصه‌های علمی، آموزشی و پزشکی به اثبات رسانده قطب علمی پزشکی ورزشی کشور دانست و برگزاری کنگره بین المللی پزشکی ورزشی که سال گذشته در اصفهان برگزار شد را اقدام ماندگاری دانست که موجبات رونق افزایی مباحث مختلف علمی را در توسعه ورزش کشور فراهم آورد.

محمدرضا محمد جواهری مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان هم هیئت پزشکی این استان را کم نظیرترین دربین هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور توصیف کرد و از تلاش خستگی ناپذیر علی بارانی رئیس و پویا دانشور دبیر و دیگر همکارانشان به نیکی یاد کرد.

وی تحول بنیادین ورزش را در سال‌های اخیر به دلیل ظهور و بروز علم در ورزش دانست و تأکید کرد: از زمانی که زمینه نفوذ دانش در ورزش فراهم شد اتفاقات مثبتی نیز رخ داد و اگر سرعت نفوذ علم در ورزش با ثبات بیشتری همراه شود موفقیت‌های بیشتری عاید ورزش می‌شود.

در این مراسم هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از اساتید برجسته دانشگاهی که طی یک‌سال اخیر در برنامه‌های آموزشی هیئت مشارکت داشته و همچنین با همکاری خود، برگزاری منظم هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی را موجب شدند تجلیل به عمل آورد.

همچنین باقری مقدم، سالکی، بارانی و دانشور که به عنوان مدرس در طی یک‌سال گذشته در برنامه‌های آموزشی حضور فعال داشتند از سوی دکتر پورکاظمی تجلیل شدند.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول