اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

شورای شهر بزرگترین ضربه را به خرمشهر زد/ مردم با هوشیاری انتخاب کنند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نباید قومی و عشیره‌ای صورت پذیرد زیرا در این صورت افرادی لایق و کارآمد در مناصب معین حاضر نمی‌شوند.

شورای شهر بزرگترین ضربه را به خرمشهر زد/ مردم با هوشیاری انتخاب کنند

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با در پیش‌رو بودن انتخابات اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا به‌طور مستقیم با عمران و آبادانی شهرها و روستاها و مناطق در ارتباط است.

*عدم هماهنگی در شورای اسلامی شهر

وی افزود: متاسفانه در این شهر وضعیت شوراها دلچسب نیست و اعضا با عدم هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی، مشکلات ریز و درشتی را برای مردم و منطقه ایجاد کردند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت شورای شهر خرمشهر تاکنون بزرگترین ضربه را به این شهر و مردم وارد کرده است.

*حضوری پرشور و آگاه‌تر در انتخابات

وی اضافه کرد: در همین راستا مردم باید با حضوری پرشورتر این بار در انتخابات شرکت کنند و انتخابی مطمئن و هوشیارانه‌تر رقم بزنند.

سامری تصریح کرد: انتخابات نباید از روی احساسات، قومی و عشیره‌ای صورت پذیرد زیرا در این صورت افرادی لایق و کارآمد در مناصب معین حاضر نمی‌شوند و اهداف انتخابات کاملا تغییر پیدا می‌کند.

*به افرادی رای ندهیم که انتخابات را به انحراف بکشند/ چوب ندانم‌کاری‌ها بر سر خودشان فرود می‌آید

وی با بیان اینکه کاندیداها باید افرادی باتقوی، مومن و متعهد باشند، گفت: از مردم انتظار داریم همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند به افراد صالح و متقی در انتخابات رای دهیم و عده‌ای را روی کار نیاوریم که انتخابات را به انحراف بکشانند!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بار دیگر با اشاره به انتخابات شورای شهر عنوان کرد: افرادی که در خرمشهر عدم پیشرفت را برای شهروندان به ارمغان آورده‌اند بدانند روزی چوب ندانم کاری‌هایشان بر سر خودشان فرود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در این شهر مظلوم، مسئولیت بر عهده‌شان نهاده شده است و یا با انتخاب مردم بر سر کار و منصب آمده‌اند باید فقط برای رضایت خدا و همین مردم همت کنند در غیر اینصورت خیانت کردند.

سامری در پایان بار دیگر از شهروندان خواست با حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات شهر و روستاها در خرمشهر، این بار با چشمانی بازتر گزینش و انتخاب کنند.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول